![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Doedelzak is geen medestander van mij, zijn stijl was niet intelligent, agressief en gefrustreerd, maar toch vraag ik mij af waarom hij hier niet meer op het forum mag vertoeven? Ik heb zijn laatste berichten gelezen en kon daar niet direct iets in vinden?
Ik dacht eerst dat hij een dubbelnick was van ULTRABELGISCH, maar die is hier nog, dus die mogelijkheid zal het ook wel niet zijn? Dank u heren en dames moderatoren.
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Heeft die een ban?
![]() Edit: Inderdaad... dat is nog eens humor! ![]() http://forum.politics.be/member.php?u=12862
Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 3 december 2008 om 12:12. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Kan je daar een ban voor krijgen? Zoiets kan toch per ongeluk gebeuren. Het is toch iets anders dan doelbewust iemand beledigen, negationisme, racisme of een persoonlijke aanval. Ik stel het bansysteem niet in vraag. Als je je inschrijft voor een forum moet je je aan de regels houden. Ik vraag me wel af, hoe dat het komt dat je ook voor zulke feiten geband wordt in plaats van gewaarschuwd. Voor het verkeerd plaatsen van een topic wordt je toch ook niet geband? Ik ben gewoon benieuwd naar de consistentie.
#5 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Starfire : 3 december 2008 om 13:32. |
||
![]() |