![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de moderatie niet onpartijdig is en zijn vriendjes en vriendinnetjes heeft, weten we natuurlijk al langer.
Maar kan de schijn aub wat beter worden opgehouden? Dit is echt niet leuk meer. Maar leden buitenpesten mag zeker hé? De aanleiding van mijn post is deze: Citaat:
Wie heeft deze post eigenlijk gerapporteerd? En indien de moderatie zelf het initiatief heeft genomen om 'in te grijpen' in deze verregaande persoonlijke aanval (???) en objectief poogt te blijven, dan veronderstel ik dat er vandaag veel forumleden permanent gebanned zijn. Nietwaar? Vanaf nu zal ik alle gelijkaardige berichten ook rapporteren. Of neen wacht, dan krijg ik weer een dreigement dat ik daarvoor gebanned kan worden ook al staat dat niet in het reglement... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2009 om 14:28. |
|||
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() zoals ik reeds antwoordde in en bericht aan u persoonlijk: ik heb zonet een thread opgekuist die vol persoonlijke aanvallen en getrol staat en heb een tiental waarschuwingen verstuurd. Daarvan was er slechts ééntje voor u.
Blijkbaar begrijpt u nog steeds niet het verschil tussen een inhoudelijk argument en op de man spelen. De post in kwestie gaat duidelijk niet over het topic in kwestie, maar wel over het discussiegedrag van een medeposter en hoe u dit percipieert. Dat is op de man spelen en dat is niet toegestaan. Ik kan het echt niet beter uitleggen dan dat. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hij ging eigenlijk over het discussiegedrag in het verleden van de libertariërs. In mijn ogen heeft hier nooit iemand die these oprecht verdedigd, ook al had ze hier op een moment een heel schare aanhangers. Ik val dus niemand persoonlijk aan en wil enkel verduidelijken aan Savatage waarom ik (aanvankelijk) geen al te serieuze discussie wou aangaan.
Edit: ik heb de thread gelezen, en ik zie inderdaad dat er nogal veel geknipt werd. Toch begrijp ik niet goed dat sommige dingen zoals vb "je bent een beetje een dommerik" niet gezien worden als een persoonlijke aanval. Maar de replicaties daarop (ik weet niet meer precies wat die waren) daarvan wel. Terwijl mijn post hierboven dan wel gezien wordt als een persoonlijke aanval. Dat geeft mij toch ergens de idee van willekeur. Ik zal geen andere keuze hebben dan de strafpunten te ervaren veronderstel ik gezien de vorige maal de moderator zelf na wat ik vertelde begreep dat die strafpunten niet nodig waren maar ze naar eigen zeggen ze niet meer kon verwijderen. Alleen hoop ik niet dat dit het begin is van een 'we werken de leden die niet goed liggen bij sommige forumgebruikers/moderators langzaamaan buiten. En iedere post die we verkeerd kunnen interpreteren is daarvoor goed..'. :-/ Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2009 om 14:52. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: ik heb geen 1 keer op het driehoekje geduwd in die thread. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Er is trouwens geen enkele melding geweest. Ik was de thread aan het lezen en vond jullie discussie zo bedenkelijk dat ik ben beginnen knippen en waarschuwen. Discussies als deze horen hier niet thuis.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door manta : 4 januari 2009 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is AH tijdelijk of permanent verbannen?
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Sinds dat gedoe met manta, momenteel maanden geleden, heb ik nooooit nog één keer op de rode driehoek geduwd omdat het nooit iets heeft uitgemaakt. Daarstraks heb ik dat wel opnieuw gedaan gezien de moderatie persoonlijke aanvallen blijkbaar plots wel serieuzer gaat nemen... maar niet bij, noch bij AH, andere libertariër of vriendje van u. Het blijft trouwens vreemd dat de moderatie zegt nooit op te treden tenzij op uitdrukkelijke vraag van de geviseerde, maar die zelf opgelegde regel zelf al twee maal aan haar laars heeft gelapt om mij strafpunten te komen geven. Omgekeerd mocht ik inderdaad een tijdlang tevergeefs op het rode driehoekje klikken na heuse en hoogstpersoonlijke scheldtirades. Maar goed, ik ben blij dat u ook indirect toegeeft geen persoonlijke aanval vanuit mijn post te ervaren. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Dit bericht dat ik daarstraks gerapporteerd heb, met een duidelijke persoonlijke aanval (zie hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=705 ), werd niet geknipt...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2009 om 20:43. |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En zo kan het ook al wel weer.
Voer de discussie wat ons betreft verder per pb of per msn. Mijn collega is duidelijk geweest. Het forumreglement is iets wat elke forummer hoort te respecteren. |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik grijp in principe niet in in K&K, tenzij bij overtredingen van de wet, harde scheldpartijen en ruzies die uit de hand lopen. Jammer genoeg moet dit tegenwoordig wel eens gebeuren. |
|||
![]() |