![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Geert Lambert (VlaamsProgressieven) betreurt het vertrek van Fouad Ahidar als ondervoorzitter, maar wenst hem, net als andere leden en mandatarissen die al lieten weten dat hun engagement bij VlaamsProgressieven ten einde loopt, het allerbeste met de keuze die hij vandaag maakt.
"Ik wil Fouad bedanken voor de jarenlange inzet voor Spirit/VlaamsProgressieven. Ik heb zijn authentieke stijl en zijn oprechte bekommernis voor de gewone Brusselaar altijd erg geapprecieerd", aldus Lambert. "Ik zal Fouad in de toekomst blijven beschouwen als een medestander in het streven naar een samenleving met minder ongelijkheid, onveiligheid en onverdraagzaamheid, ook al koos hij een andere weg om die idealen te verwezenlijken." Lambert wil nogmaals benadrukken dat de keuze van de links-liberalen voor het eigen project geen keuze is voor het eigen grote gelijk. Integendeel: één van de eigenschappen van het links-liberalisme is net de afkeer van dogma's, sektarisme en van een te rigide en eenzijdige keuze tussen markt en overheid. Lambert is ervan overtuigd dat de boodschap van vrijheid, verantwoordelijkheid en gelijke kansen die de partij altijd gebracht heeft, en die Fouad met de grootste naturel vertolkte, in de toekomst nog met meer kracht en duidelijkheid kan uitgedragen worden. Bron: politics.be