![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vanderpoorten dient klacht in tegen VB wegens laster
![]() Burgemeester van Lier Marleen Vanderpoorten (Open Vld) legt klacht neer wegens laster en eerroof tegen de auteur en de verantwoordelijk uitgever van een folder van de lokale Vlaams Belang-afdeling. Die folder kadert in een nakend referendum over de heraanleg van de Lierse Grote Markt. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...s-laster.dhtml wat heeft het VB al niet moeten slikken van dat uitschot ? De Gucht, Slangen,.... ![]() ze beseffen dat het gedaan is met hun partijtje VLD |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Weer een lekker gespekte Pierette-post. Laat je maar eens lekker gaan meisje.
P.S. spelling bomma
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men zou kunnen zeggen dat dit humor was, 'zou'; echter, aangezien de VB'ers helemaal géén humor hebben, kan het niet anders dan dat het regelrechte flagrante beledigingen zijn.
Dus Vander Poorten heeft meer dan gelijk.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, wie in de politiek wil doende zijn, moet tegen een beledigingske of twee kunnen. Zoniet blijf je beter thuis bij de stoof. |
|
![]() |
![]() |