![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet goed waar dit te plaatsen en de moderatie mag het altijd verzetten naar een katern dat ze beter geschikt vinden.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Politiek correct.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Wat bedoel jij?
Heel deze historie had inderdaad geen enkele politieke relevantie, maar het ergste van al is dat er nauwelijks controle is of dit allemaal wel echte mails zijn. Hiermee plaatst Knack zich op het niveau van pakweg de Story of Blik.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In se zou het niet mogen uitmaken of die mails echt zijn of niet: een fatsoenlijk blad had dit NOOIT gepubliceerd. Dit is volledig irrelevant en de media moet zich uit de privélevens van politici houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Lijkt alsof die Dirk Draulans een persoonlijk vete aan het uitvechten is.
En heeft die niet zijn zaad gekruist met een apin? (hij heeft daar zelf een artikel over uitgebracht, dus ben hier niet aan het roddelen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij maakt het heus niet uit tot welke partij die twee mensen behoren, het gaat om het principe als dusdanig. Waar is de eer? Waar is de verdienste? Nergens, behalve in één of andere riool. Betekent dit dat mijn houding ten opzichte van het VB wijzigt? Bijlange niet, die zaken staan los van elkaar. Het zal eerder mijn houding ten opzichte van Knack kunnen wijzigen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het lijkt idd stijl bergaf te gaan na het grote Wendy van Wanten nummer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Knack is in mijn daling geacht. Hou dat soort verhalen voor de Dag Allemaal.
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Maar in dit geval vind ik het wél belangrijk of de mails echt waren of niet, want indien van niet , dan betekend dit dat Knack gewoon een waardeloos vod papier is, en zou moeten door iedereen genegeerd worden.
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Knack heeft geen krediet meer bij mij.
![]() |
#15 |
|
![]() Nuja, alle dagbladen en weekbladen durven 'tegenwoordig?' wel eens serieus te manipuleren en de waarheid geweld aan te doen.
Ik bemerk dat bij De Morgen ook hoor.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De persoonlijke relaties van bv: Patrick Dewael, Bart Somers, Laurette Onckelinckx, etc zijn blijkbaar wel 'free game'. ![]() Zie ik daar hypocrisie opduiken?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 november 2008 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maakt niet uit of dat over VB gaat of over PVDA, zulke berichten passen niet in de Knack maar in een roddelblad.
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan zijn. Het getuigt wel van valse verontwaardiging. Waar was de petitie wanneer andere politici door het slijk werden gehaald omwille van persoonlijke relaties?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 november 2008 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Waarom?