![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... een forummer met dezelfde naam die hier al lang niet meer langs is geweest volgens mij.
Kortom; waar zit manta? Is die echt na 10000 posts gestopt? Want daar staat zijn teller nu... En ook Monocle nog maar eens vermelden. Ook nog altijd spoorloos... ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opel Manta
Hee Jolanda dit is myn plan we geane nei't strân, wat seist der fan doch net sa kein, lit dizze kâns net rinne dan sykje we in plakje ûnder de sinne 'k ha efter yn 'e wein wat blikjes bier en de motor rint wer as in liere 't is no noch rom, dus sis net: "Nee!" ja we nimme sa in dûk yn see mar foar it sa fier is myn fanka "We're gonna make love yn myn Opel-Manta" O, Jolanda jild ha'k skoan fakânsjebonnen, it garret aardich oan ik fiel my goed en ik fiel my ryk ja we ride sa oer de ôfslútdyk of giesto leaver nei de Lytse Far my ek bêst do seist it mar Hee Jolanda net frije efter it stjoer mar se sei: "Ammehoela!" en ik joech my oer dat grapke kaam my djoer te stean ik moast mei de plysje nei 't buro ta gean se namen alles fan my ôf en Jolanda sei: "No goeie" en ik wist genôch it strân wie rom mar dat is passé net ik mar myn plannen lizze no yn see ja, it noeget út en it is pikanta |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kwam er goed mee overeen.
![]() Manta, kom terug!! ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Desiderius !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desiderius, manta, Monocle, ... waer bestu bleven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle drie dubbelnicks die ik niet meer gebruik.
|
![]() |
![]() |