Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2008, 00:58   #1
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard moslims zijn Racisten

Yasmine is nog op een ander punt eerlijk:

“De meeste moslims beschouwen tatta’s (blanken, red.) als minderwaardig. Ze kunnen het moeilijk accepteren dat de Nederlanders seks hebben voor het het huwelijk en ze er geen problemen door krijgen.”

http://intercultureel.nl/artikel/334...aardige-tattas

Ze zeggen het zelf

En hoeveel moslimmannen gaan als maagd het huwelijk in ? ik denk zelf NUL !
Oud 23 november 2008, 01:25   #2
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht

“De meeste moslims beschouwen tatta’s (blanken, red.) als minderwaardig. Ze kunnen het moeilijk accepteren dat de Nederlanders seks hebben voor het het huwelijk en ze er geen problemen door krijgen.”

Ze zeggen het zelf

Citaat:
Ze zeggen het zelf
Citaat:
de redactie van het jongerenwebforum Spunk vraagt vier Nederlandse meiden van Chinese, Hindoestaanse, Marokkaanse en Indonesische afkomst
....
VIER... en Zoethout weet wat "de meeste moslims" denken. Gefeliciteerd, je bent echt te geniaal, géén enkel statisticus zou d�*t kunnen!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 06:15   #3
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik denk zelf
Ik twijfel daar aan.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 10:09   #4
Zoethout002
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
....
VIER... en Zoethout weet wat "de meeste moslims" denken. Gefeliciteerd, je bent echt te geniaal, géén enkel statisticus zou d�*t kunnen!

“De meeste moslims beschouwen tatta’s (blanken, red.) als minderwaardig.

Zoek haar maar op en zeg dat ze liegt, jij schiet de berichtgever neer maar zeg niks over degene die het daadwerkelijk zegt.

"Monokul"? NO, thnx
"Cultuur eindigt waar racisme begint''

ow ? dom dan dat je voor de islam opkomt, een mono ''culturele'' religie waar maar 1 wet 1 god 1 kledingsoort 1 taal bestaat en waarin de Arabieren boven alle andere rassen staat

Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 23 november 2008 om 10:33.
Zoethout002 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 11:39   #5
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
....
Het is in ieder geval wel duidelijk wat Yasmine denkt :
"Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m’n ribben krijgen."

Ik vraag me toch af in hoeverre dit meisje haar eigen mening verwoordt of uit angst voor een mes tussen de ribben haar familie napraat.
Oud 23 november 2008, 23:07   #6
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

De positie van de vrouw onder de islam wetten is nog minder dan dat jij een kakkerlak in je frigo zou willen.

Ik ben voor vrijheid van religie maar wanneer deze religie de vrouw zodanig misbruikt, mishandeld, vermoord, uitbuit, onrechtvaardig en ongelijkwaardig behandeld dan pleit ik voor de vernietiging van deze religie.

Maar we mogen niet ontkennen dat zelfs in onze westerse beschavingen vrouwenrechten nog steeds worden aangetast en misbruikt.
Nog al te dikwijls word huiselijk geweld niet aangepakt of zijn er geen fatsoenlijk straffen voor de daders en al zeker niet genoeg bescherming voor de slachtoffers
Nog al te dikwijls blijven de meeste hoge functies zowel in de politiek als de zaken en bedrijfsleven moeilijk of onbereikbaar voor de meeste vrouwen terwijl dit niks te maken heeft met de capaciteiten die in vele gevallen de vrouw het voordeel geven.

maar ook in het westen worden bepaalde ziekelijke islam praktijken door de vingers gezien of niet genoeg bestrafd waardoor deze ziekelijke religie zich maar blijft voortplanten door de talrijke kweekfabrieken.

Een tactiek die de huidige moslims gebruiken om het westen te veroveren is niet met de bommen of aanslagen maar gebeurt recht onder onze ogen.

Als we ze niet kunnen verslaan dan kweken we ze uit is het nieuwe motto.
en statistieken bewijzen het dat in de meeste westerse steden over enkele decennia moslim gemeenschappen veruit in de meerderheid zullen zijn.

En onze laksheid in justitie en onze verworden westerse vrijheden zullen ironisch tot de val van het westen leiden.

We spreken dikwijls over die kut amerikanen maar ik denk dat we die amerikanen ooit nog hard zullen nodig hebben en hun eeuwige honger naar macht en oorlog want ik leef nog altijd liever langs een arrogante amerikaan dan naast een vrouwonvriendelijke moslim
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 23:17   #7
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het is in ieder geval wel duidelijk wat Yasmine denkt :
"Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m’n ribben krijgen."

Ik vraag me toch af in hoeverre dit meisje haar eigen mening verwoordt of uit angst voor een mes tussen de ribben haar familie napraat.
wat dit éne meisje zegt? Puberpraat, werkelijkheid, of zomaar de uitspraak die ze denkt dat van haar verwacht wordt? Wie zal 't zeggen: Indien alle moslimmeisjes die avontuurtjes hebben "gewoon een mes tussen de ribben zouden krijgen" zou grafdelver een knelpuntberoep zijn.
Grootspraak hoort ook bij de "Arabische traditie" en mensen hier vatten dat niet altijd.
Gister kreeg ik een Frans-Tunesische op msn, die ik al een jaar of 4 op msn ken (en goed ken) Nu is ze 24 en getrouwd met een vrijzinnige Fransman, waarmee ze 4 jaar geleden al bevriend was: haar vader en moeder tierden en mokten wat in 't begin, gisteren vertelde ze me dat ze in verwachting is en dat haar vader en haar man nu goed overeenkomen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 23:24.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 23:32   #8
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom denk je zo ?

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 02:05   #9
Zoethout002
Schepen

Standaard

Citaat:
*ik wil niks zien wat ik niet wil zien*
"Monokul"? NO, thnx
"Cultuur eindigt waar racisme begint''

ow ? dom dan dat je voor de islam opkomt, een mono ''culturele'' religie waar maar 1 wet 1 god 1 kledingsoort 1 taal bestaat en waarin de Arabieren boven alle andere rassen staat
Oud 24 november 2008, 02:05   #10
Zoethout002
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Waarom denk je zo ?
Bekend gegeven.
Oud 24 november 2008, 10:14   #11
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekend gegeven.

Bekend of heb zie je die gasten vrijen met Vlaamse meisjes.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 19:12   #12
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Iedereen is racist, het hangt er gewoon van af hoe je daar met omgaat.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 19:16   #13
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ze zeggen het zelf

Maar in Nederland pleiten ze natuurlijk voor de multi-culturele samenleving en is het midden-oosten voor de uitroeing van alle aanwezige Joden. Hypocrisie is moslims blijkbaar niet vreemd.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 19:17   #14
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Bekend of heb zie je die gasten vrijen met Vlaamse meisjes.
Vrijen? Ze neuken en ze nadien als een stuk vuil buitenzetten. Dat is de algemene gangbare praktijk van die lui in Nederland.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 18:15   #15
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

De Koran zet aan tot racisme, dus degenen die het als de waarheid interpreteren moeten dat dan ook zijn.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2008, 13:12   #16
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
wat dit éne meisje zegt? Puberpraat, werkelijkheid, of zomaar de uitspraak die ze denkt dat van haar verwacht wordt? Wie zal 't zeggen: Indien alle moslimmeisjes die avontuurtjes hebben "gewoon een mes tussen de ribben zouden krijgen" zou grafdelver een knelpuntberoep zijn.
Feit blijft dat dit 'ongehoorzame' moslima's veel vaker overkomt dan om het even welke andere bevolkingsgroep. En als ze geen 'mes tussen de ribben' krijgen, worden ze nogal eens naar familie in het thuisland gestuurd om daar weer terug in het sociaal-religieuze gareel gebracht te worden.

Citaat:
Grootspraak hoort ook bij de "Arabische traditie" en mensen hier vatten dat niet altijd.
Dat kan best zo zijn, maar dan dunkt het me de hoogste tijd dat die Arabieren hier hun taalgebruik en "traditie" aan het lokale taalgebruik en de lokale tradities aanpassen zodat men elkander kan verstaan, en weet waar men het over heeft.

Citaat:
Gister kreeg ik een Frans-Tunesische op msn, die ik al een jaar of 4 op msn ken (en goed ken) Nu is ze 24 en getrouwd met een vrijzinnige Fransman, waarmee ze 4 jaar geleden al bevriend was: haar vader en moeder tierden en mokten wat in 't begin, gisteren vertelde ze me dat ze in verwachting is en dat haar vader en haar man nu goed overeenkomen.
Deze vrijzinnige Fransman zal wellicht niet meer zo vrijzinnig zijn nu, en het lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk dat hij om met haar te kunnen trouwen zijn voorhuid bij de imam heeft moeten inleveren.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2008, 13:48   #17
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Fiere Jood; niet alleen hebben mannelijke moslims uitgebreide contacten voor het huwelijk, ook daarna is dit zo.
Ik voerde hier gesprekken over; 8 op 10 traditionele moslims gaven toe minstens een of meerdere relaties binnen het huwelijk gehad te hebben en meestal met vrouwen van andere origine, overtuiging dan zijzelf.
Hzet ging dan ook steeds over gearrangeerde huwelijken; waarbij de zakelijkheid van het huwelijkscontract omgang van man en vrouw bepaalden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2008, 14:07   #18
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Vrijen? Ze neuken en ze nadien als een stuk vuil buitenzetten. Dat is de algemene gangbare praktijk van die lui in Nederland.
Maar Nederland (allé, ik magniet veralgemenen, pak Holland) is dan ook een fucked up gestoord calvinistisch fundamentalistich, koningginne aanbiddend, regelneukend gestoord landje. Geen wonder dat de inwoners daar eerder gestoord gedrag vertonen.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2008, 14:08   #19
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Maar Nederland (allé, ik magniet veralgemenen, pak Holland) is dan ook een fucked up gestoord calvinistisch fundamentalistich, koningginne aanbiddend, regelneukend gestoord landje. Geen wonder dat de inwoners daar eerder gestoord gedrag vertonen.
Ik zou maar niet te snel België vrijpleiten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2008, 14:30   #20
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
De positie van de vrouw onder de islam wetten is nog minder dan dat jij een kakkerlak in je frigo zou willen.

Ik ben voor vrijheid van religie maar wanneer deze religie de vrouw zodanig misbruikt, mishandeld, vermoord, uitbuit, onrechtvaardig en ongelijkwaardig behandeld dan pleit ik voor de vernietiging van deze religie.

Maar we mogen niet ontkennen dat zelfs in onze westerse beschavingen vrouwenrechten nog steeds worden aangetast en misbruikt.
Nog al te dikwijls word huiselijk geweld niet aangepakt of zijn er geen fatsoenlijk straffen voor de daders en al zeker niet genoeg bescherming voor de slachtoffers
Nog al te dikwijls blijven de meeste hoge functies zowel in de politiek als de zaken en bedrijfsleven moeilijk of onbereikbaar voor de meeste vrouwen terwijl dit niks te maken heeft met de capaciteiten die in vele gevallen de vrouw het voordeel geven.

maar ook in het westen worden bepaalde ziekelijke islam praktijken door de vingers gezien of niet genoeg bestrafd waardoor deze ziekelijke religie zich maar blijft voortplanten door de talrijke kweekfabrieken.

Een tactiek die de huidige moslims gebruiken om het westen te veroveren is niet met de bommen of aanslagen maar gebeurt recht onder onze ogen.

Als we ze niet kunnen verslaan dan kweken we ze uit is het nieuwe motto.
en statistieken bewijzen het dat in de meeste westerse steden over enkele decennia moslim gemeenschappen veruit in de meerderheid zullen zijn.

En onze laksheid in justitie en onze verworden westerse vrijheden zullen ironisch tot de val van het westen leiden.

We spreken dikwijls over die kut amerikanen maar ik denk dat we die amerikanen ooit nog hard zullen nodig hebben en hun eeuwige honger naar macht en oorlog want ik leef nog altijd liever langs een arrogante amerikaan dan naast een vrouwonvriendelijke moslim
Excuseer, maar ik wil als moslima zelfs onder ede voor een rechtbank getuigen dat het tot nu toe niet de moslimmannen maar de niet-moslimmannen mij het meeste verdriet hebben bezorgd in het leven.

Bij de meeste moslimmannen kan ik rust en vrede vinden. Zij houden tenminste rekening met de verschillen tussen de seksen, met de gevoeligheden van een vrouw en stellen geen onhaalbare eisen aan me. Dit kan ik van veel niet-moslimmannen niet zeggen...

En nu gij...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be