![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Yasmine is nog op een ander punt eerlijk:
“De meeste moslims beschouwen tatta’s (blanken, red.) als minderwaardig. Ze kunnen het moeilijk accepteren dat de Nederlanders seks hebben voor het het huwelijk en ze er geen problemen door krijgen.” http://intercultureel.nl/artikel/334...aardige-tattas Ze zeggen het zelf En hoeveel moslimmannen gaan als maagd het huwelijk in ? ik denk zelf NUL !
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
VIER... en Zoethout weet wat "de meeste moslims" denken. Gefeliciteerd, je bent echt te geniaal, géén enkel statisticus zou d�*t kunnen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
“De meeste moslims beschouwen tatta’s (blanken, red.) als minderwaardig. Zoek haar maar op en zeg dat ze liegt, jij schiet de berichtgever neer maar zeg niks over degene die het daadwerkelijk zegt. "Monokul"? NO, thnx "Cultuur eindigt waar racisme begint'' ow ? dom dan dat je voor de islam opkomt, een mono ''culturele'' religie waar maar 1 wet 1 god 1 kledingsoort 1 taal bestaat en waarin de Arabieren boven alle andere rassen staat ![]()
*Verwijderd* Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 23 november 2008 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m’n ribben krijgen." Ik vraag me toch af in hoeverre dit meisje haar eigen mening verwoordt of uit angst voor een mes tussen de ribben haar familie napraat.
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() De positie van de vrouw onder de islam wetten is nog minder dan dat jij een kakkerlak in je frigo zou willen.
Ik ben voor vrijheid van religie maar wanneer deze religie de vrouw zodanig misbruikt, mishandeld, vermoord, uitbuit, onrechtvaardig en ongelijkwaardig behandeld dan pleit ik voor de vernietiging van deze religie. Maar we mogen niet ontkennen dat zelfs in onze westerse beschavingen vrouwenrechten nog steeds worden aangetast en misbruikt. Nog al te dikwijls word huiselijk geweld niet aangepakt of zijn er geen fatsoenlijk straffen voor de daders en al zeker niet genoeg bescherming voor de slachtoffers Nog al te dikwijls blijven de meeste hoge functies zowel in de politiek als de zaken en bedrijfsleven moeilijk of onbereikbaar voor de meeste vrouwen terwijl dit niks te maken heeft met de capaciteiten die in vele gevallen de vrouw het voordeel geven. maar ook in het westen worden bepaalde ziekelijke islam praktijken door de vingers gezien of niet genoeg bestrafd waardoor deze ziekelijke religie zich maar blijft voortplanten door de talrijke kweekfabrieken. Een tactiek die de huidige moslims gebruiken om het westen te veroveren is niet met de bommen of aanslagen maar gebeurt recht onder onze ogen. Als we ze niet kunnen verslaan dan kweken we ze uit is het nieuwe motto. en statistieken bewijzen het dat in de meeste westerse steden over enkele decennia moslim gemeenschappen veruit in de meerderheid zullen zijn. En onze laksheid in justitie en onze verworden westerse vrijheden zullen ironisch tot de val van het westen leiden. We spreken dikwijls over die kut amerikanen maar ik denk dat we die amerikanen ooit nog hard zullen nodig hebben en hun eeuwige honger naar macht en oorlog want ik leef nog altijd liever langs een arrogante amerikaan dan naast een vrouwonvriendelijke moslim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grootspraak hoort ook bij de "Arabische traditie" en mensen hier vatten dat niet altijd. Gister kreeg ik een Frans-Tunesische op msn, die ik al een jaar of 4 op msn ken (en goed ken) Nu is ze 24 en getrouwd met een vrijzinnige Fransman, waarmee ze 4 jaar geleden al bevriend was: haar vader en moeder tierden en mokten wat in 't begin, gisteren vertelde ze me dat ze in verwachting is en dat haar vader en haar man nu goed overeenkomen. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() "Monokul"? NO, thnx
"Cultuur eindigt waar racisme begint'' ow ? dom dan dat je voor de islam opkomt, een mono ''culturele'' religie waar maar 1 wet 1 god 1 kledingsoort 1 taal bestaat en waarin de Arabieren boven alle andere rassen staat ![]()
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]()
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bekend of heb zie je die gasten vrijen met Vlaamse meisjes.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Iedereen is racist, het hangt er gewoon van af hoe je daar met omgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Koran zet aan tot racisme, dus degenen die het als de waarheid interpreteren moeten dat dan ook zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fiere Jood; niet alleen hebben mannelijke moslims uitgebreide contacten voor het huwelijk, ook daarna is dit zo.
Ik voerde hier gesprekken over; 8 op 10 traditionele moslims gaven toe minstens een of meerdere relaties binnen het huwelijk gehad te hebben en meestal met vrouwen van andere origine, overtuiging dan zijzelf. Hzet ging dan ook steeds over gearrangeerde huwelijken; waarbij de zakelijkheid van het huwelijkscontract omgang van man en vrouw bepaalden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Maar Nederland (allé, ik magniet veralgemenen, pak Holland) is dan ook een fucked up gestoord calvinistisch fundamentalistich, koningginne aanbiddend, regelneukend gestoord landje. Geen wonder dat de inwoners daar eerder gestoord gedrag vertonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou maar niet te snel België vrijpleiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de meeste moslimmannen kan ik rust en vrede vinden. Zij houden tenminste rekening met de verschillen tussen de seksen, met de gevoeligheden van een vrouw en stellen geen onhaalbare eisen aan me. Dit kan ik van veel niet-moslimmannen niet zeggen... En nu gij... ![]() |
|
![]() |
![]() |