![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Een 25-jarige Vlaming die zich op zijn 17 reeds tot de islam bekeerde werd informant van de Staatsveiligheid die hij er van op de hoogte bracht dat via Antwerpse moskeeen mensen worden geronseld voor de Jihad (heilige oorlog tegen het Westen). Lees het artikel hierover in Gazet Van Antwerpen (internet-versie) Vanaf woensdag 10 december vinden wij het hele verhaal in de Knack van die week.
Laatst gewijzigd door Texas Ranger : 10 december 2008 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() kijk uit voor paki's : stoicijns maar o zo fanatiek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag waren de vuilbakken plots weg uit het Centraal Station te Brussel
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Mij zou het "ideaal" lijken voor die terroristen om eens een grote aanslag te plegen in Griekenland... Als al die miljoenen Grieken massaal op straat komen om de dood te wreken van 1 jongen (gedood door politiekogels) hoe groot zou hun woede dan zijn als terroristen, zoals in Mumbai, 173 Grieken zouden afslachten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat jou zoiets "ideaal" zou lijken verwondert me wel, na wat ik al las. Was jij niet tégen terrorisme en aanslagen? Wat mij ideaal lijkt is dat er geen aanslagen gebeuren. D�*t is het verschil tussen jou en mij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu de middelen om dit ideaal te bereiken : volgens mij zouden we kunnen beginnen met gepakte terroristen onmiddellijk te doden. En preventief zoveel mogelijk moslims uit onze samenleving te verwijderen!! Door uitwijzing natuurlijk ![]() Ik neem aan dat je, als weldenkend mens, mij groot gelijk geeft ? Of je zou mischien met een betere oplossing moeten afkomen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
En verder moet u maar eens in google "neo nazis doden" intypen. Heel goe bezig...dat hebt u goed gezien.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Neonazies zijn fundamentalisten net als Islamisten en bedreigen onze manier van leven. Het gaat niet over wie van de twee erger is, het gaat erover wie momenteel de grootste bedreiging is en dat lijkt me toch wel vrij duidelijk. Ik ben ook niet blind voor wat er in Rusland gaande is maar dat valt toch niet te vergelijken met wat de moslimfundamentalisten uitspoken. Ik ben ook tegen een politiek van confrontatie want de zwijgende meerderheid van de moslims kan maar beter onze kant kiezen en dat is helemaal geen zekerheid, het is namelijk nog veel te veel zij en wij. Maar de kop in het zand steken en zeggen dat er niets aan de hand is werkt averrechts. Dat is toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Dat wij tegen zij...hoe zou dat komen denkt u ? Zou de polarisatie van het migranten (allochtonen)debat daar niet voor heel veel tussen zitten. En inderdaad polarisatie kent twee polen.
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat er vroeg of laat een nieuwe grote aanslag komt, dat is immers onvermijdelijk. In dit verband zou het "ideaal" zijn dat die onvermijdelijke aanslag nu eens niet in pakweg de VS of de UK plaatsvindt maar in Griekenland: kennelijk komen die mensen sneller massaal in opstand tegen gruwelijk onrecht... Als u een beetje verstand hebt dan weet u dus dat ik zowel een terroristische aanslag als de dood van die ene betoger gruwelijk onrecht vindt... Ik wens het noch de Amerikanen, noch de Grieken toe, zo'n aanslag, ik wilde alleen maar zeggen: die Grieken zijn kennelijk geen doetjes en zouden makkelijker in het verweer komen tegen de islamisering indien ze er het slachtoffer van zouden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn veel oorzaken voor wij - zij, voor die polarisatie. Regieuze eigenheid die steeds benadrukt wordt. Multicultuur legt nadruk op verschillen en verzet zich tegen integratie. Crisis van de jaren tachtig waardoor migranten zijn achtergesteld. Familieherenigingen en schijnhuwelijken die integratie, onderwijs, ... bemoeilijken. Fundies die de zaken bemoeilijken en de boel op de spits proberen drijven. De Europese samenleving die niet zo open is als ze zich probeert voor te doen. ... Ik denk dat ik het zowat eens ben met de probleemanalyse van rechts maar dat ik eerder voor de oplossing zou gaan zoeken bij links (als ze eindelijk haar hoofd uit het zand gaat halen). Die zwijgende meerderheid moet voor het westen gewonnen worden. Onze samenleving is niet decadent, dat is merendeels perceptie. En ik hoop dat we niet in onze rechten gaan beginnen snoeien om dat te bewijzen maar zo ziet het er spijtig genoeg niet naar uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() opletten met uw vuilnis, als het allemaal overgewaaid is gaan ze kosten verhalen op hen die hun vuilnis "zomaar" op straat gooiden.