![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ... wachten op de betogingen van de oh zo vredelievende volgelingen van Mo de pedo krijgsheer...die boos op straat komen omdat volgelingen van mo de pedo krijgsheer in ons gastvrij landje willen aanslagen plegen, nota bene een madammeke in een burka die haat predikt en betaald wordt met onze belasting centen "om dit te doen"?
joeoeoe waar zijn jullie vredelievende islamietjes om NEEN te zeggen aan deze haat? joeoeoe dat dacht ik wel nergens en de pocos zullen zich ook wel weer verbergen bah zulle islam mietjes kom er toch voor uit en zeg de waarheid ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 12 december 2008 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat wil je? Velen zien de Islam als een Godsdienst in plaats van als een ideologie en doctrine..
. .
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een godsdienst (Allah staat centraal), wat het zo aanhoudend maakt, én een ideologie, én een doctrine. Het behelst alle facetten van het leven van een moslim. Vandaar dat moslims die niet grote delen van de Islam negeren of verwerpen onmogelijk kunnen integreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=115690 Men moet niet veel over de Islam leren om te weten dat die godsdienst (?) ideologie, én doctrine niet past in onze westerse democratie. Zij kennen geen godsdienstvrijheid noch vrije meningsuiting. (mo-cartoons, al vond ik die niet van veel smaak getuigen)) Waarom de vrije meningsuiting niet verder beperken? De Holocaust ontkennen mag niet noch het uiten van racisme, terecht, maar de Jihad preken mag wel?! Waarom wil men niet leren uit de geschiedenis? Van Pakistan / India bijvoorbeeld. De Islam heeft zich al van ten tijde van Mohammed met (soms zachte) dwang en geweld verspreid. Waarom ontkent of verzwijgt men de rol van de Islam en moslims bij veel onheil in de wereld, zoals onlangs in India? Waarom wordt de Jodenhaat van de moslims toegeschreven aan de Palestijnse zaak, terwijl Mohammed al zelf bijna duizend joden onthoofde na de slag van Badr? Om maar iets te noemen.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Joehoe!!! Het is koud buiten!
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Schatteke je zal nog lang mogen wachten. Islammietjes geven nooit toe dat andere islammietjes fout bezig zijn. Het is meer dan een religie het is een manier van leven. De islaam kijkt minachtend neer op andere religies. Sorry voor het slechte nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het idee achter dogma's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De media heeft zich van vijand vergist. Ze maken het VB, dat als iedere partij goede en minder goede dingen heeft, al jaren zwart
terwijl ze de Islam ongemoeid laten, integendeel! Maar ja, we leven in een godsdienst-vijandige maatschappij, en de vijand van hun vijand is hun vriend. In mijn ogen is de Islam een antigodsdienst en is zeker antichrist. (ik zeg niet DE) (zeker in de betekenis die Paulus eraan geeft in zijn brieven)
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je hoeft zelfs niet te geloven om bijvoorbeeld de bergrede in Mateus in het Nieuwe Testament te lezen. Neem het maar eens door! In "Nooit gedacht" op canvas Dewever gezien? Hij is mijns insziens droevig om het verloren geloof. Van W. Martens daarentegen dat glunderende geluk op zijn gezicht, een bijna kinderlijke blijheid, dat velen dezer dagen missen. Voor mij is het beste antidepressivum dat ik ooit gehad heb "Jezus van Nazareth" van Jozef Ratzinger, en geestelijke lectuur in het algemeen. Waarom denk je dat zo veel (jonge) mensen depressief zijn en dat zelfmoord alhier een van de belangrijkste doodsoorzaken is? Op Canvas The Medicated Child gezien? (do 11/12/2008) Waarom zo een werk gemaakt van de psychiatrie? Deze week nog op het journaal op TV één. Als ge (de Heer) kunt loven en prijzen zijt ge een gelukkig mens m.i. (bidden moet niet altijd klagen en schooien zijn hé!, dat is ouderwets volgens mij) Ook valt het mij op dat de meesten die op de kap van het geloof zitten een beeld van de kerk hebben dat zeer achterhaald is. Ze geven kritiek op iets dat ze niet (meer) kennen. Als er een bewijs is voor het Christendom dan is dat voor mij het bestaan van de Joden en Israël, of ontken je dat ook? Scheer toch niet alles over dezelfde kam hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De 'Islamietjes' waar jij het over hebt willen hun tijd liever niet verspelen aan het lezen van zulke laffe commentaar. Zo zou ik mij bijvoorbeeld ook nooit kunnen voorstellen dat u de Koran ( het heilige boek van de Islam) openslaat en er eens in leest, nee toch? Maar ja, nu je daar zo toch stond te trappelen om een 'Islamietje' te zien reageren zal ik mij hier toch eens even vertonen. Uw commentaar zegt meer over uzelf als persoon en uw respect jegens andere stromingen en religies dan over uw (ver te zoeken) kennis over de Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de koran gelezen en was niet onder de indruk.
Van mij mag iemand best geloven dat dit de boodschap van Allah is zolang er maar niet verwacht wordt dat ik dit doe.Religie is een priveaangelegenheid en mag dit blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De koran dat lees ik niet graag een echt horrorboek brrr voor griezellige nachten zoals vrouwen slagen ongelovigen afmaken brrr neen dank je voor mij geen horror meer ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 14 december 2008 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |