![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De hoofduitvoerders van de aanslagen in Casablanca en Madrid waren allen van Marokkaanse afkomst. Reeds lang wordt er, ook vanuit Marokko zelf, aan de alarmbel getrokken. Europese veiligheidsdiensten zouden tot 11 maart jl. het gevaar van moslimextremisten van Marokkaanse afkomst hebben onderschat.(artikel in 'Trouw' van 7 april)
Al-Quaida maakt graag gebruik van Marokkanen of Europeanen van Marokkaanse afkomst. Ze zijn vrij talrijk in West-Europa, en beschikken dikwijls over een Europese reispas. Vooral België is populair, omdat het visumbeleid naar Marokkaanse burgers toe niks voorstelt. De visums worden op het Belgisch Consulaat-Generaal in Casablanca a.h.w. naar het hoofd gegooid. Dat belooft! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat belooft?
Dat is verdomme allang bezig!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
euuuuuuuuuh ik wil is graag ne vraagske stellen? bent u niet zelf marokkaan van oorsprong. omdat je achter de pc verstopt is je identiteit voor mij wel een vraag?
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hallo, hallo, is er misschien een tolk 'Baboons-Vlaams' in de buurt?
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Awel, en ik versta u ook niet, dan zijn we met tweeën, nietwaar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat hier weer een interessante discussie worden...
![]() Kan je die zever niet meteen in de forumafdeling "Koetjes & Kalfjes" plaatsen, daar mag je zeveren tot je een ons weegt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Jaja, 't is goed. Ga maar ergens anders den interessante uithangen.
De Lincoln en ik proberen een gemeenschappelijke taal te vinden. Dat is natuurlijk beneden uw hoogverheven niveau, zeker... Kom, ga maar weg, manneke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Oei, Oei, zo hevig, Rafke...
Awel, ge moogt blijven, zenne, toe maar! Onder het motto: hoe meer gezever, hoe beter! ![]() |
![]() |
![]() |