![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, ik kom hier geen ideologische evolutie aankondigen in m'n politieke denken. Gedurende m'n anderhalf maand stilte ben ik in dat opzicht helemaal niet geëvolueerd. Ik ben en blijf een flamingantische en linkse dogmaticus (
![]() De evoluties waar ik het over wil hebben - of liever: waar ik wil dat jullie het over zullen hebben - zijn diegenen die zich tijdens m'n afwezigheid voorgedaan hebben op dit forum. Welke nieuwe inzichten hebben zich geopenbaard? Welke nieuwe forummers moet ik kennen? Wie heeft er vlammende ruzie gekregen met wie? Kortom: wat moet ik weten om opnieuw mee te zijn? Nu ik af en toe terug zal komen koekeloeren, kan me dat van pas komen. Als jullie me dat kunnen zeggen, bespaard het me een hoop gis- en speurwerk, en dreig ik niet teveel door m'n onwetendheid af te gaan. Overigens wil ik jullie bedanken voor de ellenlange waar-is-Burkide-nu-gebleven-draden. Ik vind ze niet meteen terug, en vermoed dan ook dat de moderatoren hen verwijderd hebben nadat ze door de emotionaliteit, veroorzaakt door mijn verdwijnen, wat uit de hand gelopen zijn. Je weet wel: "Het is jouw schuld dat Burkide hier niet meer komt!" "Neen, de jouwe!". Enzovoort, enzovoort. Maar niettemin: bedankt! (Jaja, ook ik heb recht op wat egotripperij.)
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben je weggeweest misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad.
Jij hebt duidelijk aan "denial" geleden: het verschrikkelijke niet onder ogen durven zien ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Bron. Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 14 december 2008 om 13:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() godverdomme, de tijd van onvervalst en ongedwongen spammen is ook weer voorbij...
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 14 december 2008 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Elvis en Eddy Merkx, mogen ze samen in 2009 in vrede sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [HAMC-modus]Was die dood misschien?[/HAMC-modus]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Maar burkide, jij was toch al veel langer dan de enkele maanden afwezig, met heel sporadisch een blitzbezoekje?
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik kan je begrijpen, hoor: als je iemand mist, lijkt de tijd dubbel zo traag voorbij te gaan ![]()
Laatst gewijzigd door Burkide : 14 december 2008 om 23:33. |
||
![]() |
![]() |