![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/de.redac...erreurdreiging
Moslimterroristen stuurden een DVD met bedreigingen van terreuraanlsagen tegen Belgie. Tijd om de fluwelen handschoentjes uit de doen en preventief doortastend aktie te ondernemen lijkt me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() heb het zojuist op vtm gezien, maar geloof er niets van
Het kan ook neo-nazi zijn die de politiek willen beïnvloeden |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ja de nazis en de islam gaan hand in hand dus het kan inderdaad zo zijn.
![]() alle ja een bommeke meer of minder op brussel zal de pocos hun gedachtengoed niet veranderen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom lach jij mij nu uit? Het zou toch kunnen dat het neo-nazi zijn die onze politiek willen beïnvloeden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het zou kunnen dat het neonazis zijn. Het zou ook kunnen dat het marsmannetjes zijn. De meest voor de hand liggende verklaring is echter de grootste kanshebber (Occam's razor).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef toe, het Nederlands dat gebruikt werd in de ondertitels was toch wel verdacht goed hé. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() wat een mooie roze bril hebben die doorsnee pocos toch
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 24 november 2008 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Moeten we nu allemaal omwille van één of ander amateuristisch filmpje bang worden voor alles wat islamitisch is?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 november 2008 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik heb vandaag mijn overplaatsing naar DOVO gevraagd, ze kunnen het ontmantelen van het het springtuig niet meer aan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dank u Geert C, dat is ongeveer wat ik wou zeggen, maar mij nemen ze blijkbaar niet serieus. Ik zeg niet dat het niet kan, maar je moet breed blijven denken, alle mogelijkheden open houden. Nogmaals bedankt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Daar is niets mis mee.
Citaat:
Bang dient men nooit of te nimmer te worden. Waakzaam zijn en klaar om bikkelhard terug te slaan lijkt me echter wel op zijn plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch raar dan, dat de frequentie van die aanslagen steil omlaag ging toen er een muurtje werd opgetrokken om de leipe Palestijnen buiten te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Met amateuristisch bedoel ik in de eerste plaats dat ze waarschijnlijk niet eens de moeite hebben genomen om een nieuw filmpje te maken en gewoon nieuwe ondertitels op een oud filmpje hebben geplakt. Het kan ook gewoon een walgelijke grap zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 november 2008 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dat allemaal wel, en je moet nu niet van onderwerp veranderen, ik heb het over die film die vrt en vtm kreeg. Ik ben ook geneigd om te geloven dat die moslims erachter zitten. Maar als je een beetje slim of wakker bent moet je toch meedenken en zeggen: Misschien kan het... Zolang we niet beter weten... Alle wegen openhouden, versta je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Het filmpje is misschien wel nep maar de boodschap is toch waardevol. TREK DE TROEPEN TERUG!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |