![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow dat is pas een toffe machien...
http://www.demorgen.be/dm/nl/5397/Mi...etpapier.dhtml Het Japanse bedrijf 'Oriental' is erin geslaagd om één van de meest handige én milieuvriendelijke kantoorartikelen ooit uit te vinden. Het gaat om een machine die papiersnippers omzet naar toiletpapier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan 1 rol per half uur hebben we dan slechts 112,500 uur nodig om deze rollen te produceren. Dat is slechts 13 jaar non stop werken geblazen voor de machine. Uiteraard moet er dan ook een eind weg gescheten worden op de werkvloer om die rollen te verbruiken natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is nu eens een voorbeeld van een "ingenieursoplossing" zie
Het werkt....ongetwijfeld....maar wat was de vraag ook alweer ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 2 februari 2010 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Geeft een hele nieuwe betekenis aan "Ik veeg mijn gat aan dat rapport !"
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetbedrijfs motto:
Schijt onsrijk ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu nog omgekeerd en de cyclus is compleet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reik ons schijt ??
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |