![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Belgie anno 2008:
De economische crisis, duizenden banen op de tocht, zware criminelen die vrijkomen door blunders, milieu vervuiling �* volonté, een explosieve stijging van de armoede, asielzoekers die bepalen wat er gebeurt, corruptie in alle politieke lagen enz... desondanks alles slaagt de regering er toch maar in om steeds opnieuw de essentie en een correct beleid tegenover deze zaken te verdoezelen en hun eigen politieke onzin naar voren te duwen. Ik hoorde net weer op radio 1 een knap staaltje politieke bullshit: Het ging over een onderzoekscommissie, die een andere onderzoekscommisie moet onderzoeken die een gerechtelijke onderzoekscomissie moet bekijken en als de regering valt zal die onderzoekscomissie vervallen, maar bij de nieuwe regering zal een andere onderzoekscomissie de zaak verder onderzoeken....... In dit land geldt enkel en alleen de politiek eigenbelang en véél cinema. Alles draait daarrond. Dat er 25.000 mensen van Fortis met de dag onzekerder worden en ze de feestdagen moeten ingaan, laat de politiekers totaal koud. Dat steeds meer bedrijven munt beginnen te slaan door te gaan besparen op personeel ne middelen wegens de finaciele malaise eveneens. Dat alles daardoor duuder wordt ook, etc.... en de belg.....hij staat erbij en kijkt ernaar. De vraag is en blijft, hoelang kan deze titanic blijven zinken en heolang zal het politieke orkest nog blijven spelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() de franstaligen hebben 5000 opblaasbare bandjes aangekocht voor gans het orkest drijvende te houden. Al ligt de titanic al een maand op de bodem, spelen zullen ze gvd !
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En wat ik het strafste blijf vinden is dat er geen belg iets opzegt (mijzelf inclusief).
Ik ben eens benieuw wat Alberken uit zijn botten zal slaan volgende week op zijn kersttoespraak. Zijn paola heeft gisteren eens een enorme geste gedaan; 'arme mensen" voeding ( een koekske, dacht ik)gegeten zoals de asielzoekers. Ze zal heel de week met diarree lopen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En wat ik het strafste blijf vinden is dat er geen belg iets opzegt (mijzelf inclusief).
Ik ben eens benieuw wat Alberken uit zijn botten zal slaan volgende week op zijn kersttoespraak. Zijn paola heeft gisteren eens een enorme geste gedaan; 'arme mensen" voeding ( een koekske, dacht ik)gegeten zoals de asielzoekers. Ze zal heel de week met diarree lopen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() klein technisch probleem gehad
![]() Sorry voor het veelvoud. |
![]() |
![]() |