![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 139
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Prima! De underdogpositie start het lekkerst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 142 hier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 65
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() 122
Ik dacht dat echte IQ-testen altijd tegen de tijd liepen? Hier is er toch een groot verschil of je een uur over die 40 vragen doet, en ze allemaal één voor één uitgebreid analyseert of dat je snel gaat... Ik heb die test op 5 minuten ofzo gedaan. Ik werd het al snel beu...
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Redelijk waardeloze test; zonder tijdslimiet, veel te cultuurgebonden, ...
Die van Mensa is beter: http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
d'r zijn er bij waar ik meer dan 160 haal.. halloooo!! ![]() Daarbij komen ook nog eens zo dikwijls dezelfde vragen terug dat je na een tijdje ze gewoon van buiten kent.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het best vind ik wel dat de meeste je wel een certificaat van je hoge IQ willen bezorgen voor pakweg $25..
![]() Waarschijnlijk voor de mensen met een lage score?? Zelfs Mensa laat je niet gerust en stuurt zo'n mails.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik hen hem eens random ingevuld, zonder ook maar iets te lezen, en ik kreeg een IQ van 100, en had 'creatieve gaven'. Tja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensa is des duivels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Snel opgelost in minder dan 8 min. Pure gok op die Engelse gezegden en het laatste vraagje. (En dan vragen die ploerten nog van een naam en e-mail in te vullen! Waarom ?? om niets te sturen zeker ?? )
Score 131. Moet dus mits wat denkwerk en beter Engels makkelijk zijn om te verbeteren. Flauwe test. Vond het al na eerste blad waardeloos.
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar zoals je zegt, via het internet is het sowieso eigenlijk compleet waardeloos en het is zelfs nog maar de vraag of de 'pen en papier testen' wel enige waarde hebben. Om nog maar te zwijgen over het feit of het eigenlijk wel een gunstig gegeven is om een bijzonder hoog IQ te hebben. Sterker, volgens mij is hoogbegaafdheid het meest onderschatte probleem op deze wereld!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Met mozilla firebird krijg ik op het einde geen score.
Ofwel heb ik zo slecht geantwoord dat de computer het niet meer aankon.