![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een bepaalde stelling in een draad deponeert op een forum, mag toch wel verwacht worden dat desbetreffende persoon ook reageert zijn of haar stelling. Ik vind het zelfs onbeschoft om niet te reageren. Ik heb het oa over mevrouw Essed uit Amsterdam die op tal van fora een stelling achterlaat en daarna nooit meer iets van zich laat horen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. Desbetreffend draadje: http://forum.politics.be/showthread....15#post3826415 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Je hebt inderdaad wel een punt. Stuur haar misschien eens een PM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, Derk, wil je nu echt dat mevrouw Essed uit Amsterdam dat hier nog meer volspamt???
Gewoon negeren, hoor ...
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou wel best met haar hier publiekelijk de discussie aangaan. PB-tjes vind ik meer iets voor strikt persoonlijke boodschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Je kunt iemand niet verbieden om een topic te openen, zonder deel te nemen aan de volgende discussie. Maar maak het niet moeilijker dan het is: niemand verplicht je om op een topic te reageren. Als de topic je niet bevalt, reageer er dan gewoon niet op.
|
![]() |
![]() |