![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
|
![]() De Staatssecretaris is goedgezind :
"Zie wat voor een spreidingsplan ik vind ! Mijn besluit is sterk dankzij mijn hard werk : voortaan stijgt men op tégen de wind !" De Tijd Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 22 december 2008 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
|
![]() [quote=Descartes Jr;3872932]
Citaat:
Voordeel: - Men is vlugger los, men stijgt sneller, het verbruik is minder aangezien moeder natuur een handje helpt (draagkracht) en hierop voortgaand, men zal dus sneller voldoen aan de eisen van degene die zich nu geroepen voelen de luchtvaart als boeman af te schilderen die hun nachtrust komt verstoren of hun tuin BQ tijdens de zomer. Anderzijds zou men zich ook de logische vraag kunnen stellen, indien men zo gesteld is op rust (iets dat wel iedereen is gegund, versta me zeker niet verkeerd), wat is dan de reden dat men grond koopt in de omgeving van een vliegveld/luchthaven en onder een 'aanvliegroute' voor deze? Want in het geval van de luchthaven die lag er al, en die ligt er al zeer lang. M.a.w, het is niet de luchthaven die zich heeft gevestigd in een woongebied, het is het woongebied dat zich heeft gevestigd rond deze luchthaven. Het zijn degene die nu een probleem schijnen te hebben met vliegtuiglawaai, die wel zelf dit lawaai hebben opgezocht. Logisch gezien zou men er toch vanuit kunnen gaan, wanneer men besluit tot de aankoop van grond/woning men kijkt of dit wel voldoet aan de eisen door u gesteld, zoals bv.: rust.
__________________
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 8.410
|
![]() ja (maar niet voor alle toestellen uitvoerbaar)
(met de wind mee opstijgen echter geeft meer geluidsoverlast, langere rolbaan minder steil klimmen en het geluid wordt ongunstiger geprojeceerd op de omgeving) nadeel van geen spreidingsplan : de overwegende windrichting is west-zuid-west dus de overlast is door de natuur niet 'rechtvaardig' gespreid... nadeel van een spreidingsplan : de noord-oostelijke richting krijgt meer overlast omdat men daar statistisch meer met rugwind opstijgt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
Geregistreerd: 4 september 2004
Berichten: 57
|
![]() Geef toe, toch een fantastische uitvinding die SCHOUPPE gedaan heeft, je moet er maar op komen, "tegen de wind opstijgen". In Liedekerke (zijn woonplaats) is het algemeen geweten dat Etienne SCHOUPPE een heel hoog IQ heeft, te hoog om zich met het plebs van de mensen bezig te houden. Eens zal zijn hand komen vast te zitten in één of andere geldkoffer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 61.167
|
![]() Citaat:
men heeft Schouppe aangesteld als minis. van verkeer omdat hij praktisch "fin de carrière" is en dus niet moet vrezen voor stemmenverlies bij onpopulaire maatregelen. Al die kletsers met hun spreidingsplannen hebben nog nooit de stuurknuppel v.e. vliegtuig in hun hand gehad ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |