![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Imam Muktada al-Sadr arrested in Baghdad
13.04.2004, 12.18 CAIRO, April 13 (Itar-Tass) - The U.S. troops arrested radical Shiite Imam Muktada al-Sadr in Baghdad on Tuesday. The report came from Hazem al-Araj, his closest associate, who is the head of the Baghdad bureau of the “Mahdi army” group. 'onder voorberhoud'...
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() eerlijk gezegd denk ik dat we het zoutvat toch wel bij de hand mogen houden over dit bericht.. Ik krijg namelijk nergens bevestiging , en blijkt ook dat andere website berichten over onderhandelingen tussen Al Sadr en de IGC..
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Kunnen jullie eens zeggen welke websites jullie gebruiken om de situatie in irak te volgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
check bijvoorbeeld www.rantburg.com (laat je niet opjagen door de nogal rechtse commentaar van die rakkers) .. Je vindt er een goed overzicht van de dagdagelijkse actualiteit... debka.com volg ik ook op de voet (hou het zoutvat evenwel ook maar in de buurt).. en stratfor.com , maar dat is meer voor analyse dan voor directe actualiteit (is wel betalend.. )
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waarnaar verwijst je avatar precies.. Wat is de link met Tsjetsjenie ?
![]() |