![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de draad die reeds bestaat over Eppink niet gevolgd.
Die draad zou moeten gaan over het feit dat Eppink in de Vlaamse politiek stapt, en wel in de LDD. Hopelijk wordt bijgaand aspekt niet reeds in die draad besproken ... Hoe het komt dat ik er niet eer op kwam, vbl. toen ik daar de gazetten over las, weet ik ook niet, maar ja ... Eppink's eerste fraude?? Heuu ?? Ja, die man woont in New York, en woont er nog steeds. Enkele maanden terug, om zich verkiesbaar te kunnen stellen, is hij verhuisd naar Vlaanderen, naar Lo Christi om presies te zijn. Maar die verhuis is tot op heden dus alleen maar schijn. Het is een valse verhuis (tot op heden ....). Geen verschil met een schijnhuwelijk .... Tot zover de rechtlijnigheid van de mensen van de LDD ... En waar wachten de andere partijen op om die verhuis voorlopig ongeldig te laten verklaren ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() 14-11-2007
http://vlaamsbelangnevele.skynetblog...e-week/2007-46 Eppink woont tegenwoordig in New York |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() donderdag 29 januari 2009
http://www.brusselnieuws.be/artikels...lijst-dedecker In 2005 ruilde Eppink zijn geboorteland Nederland voor Brussel. In 2007 verhuisde hij vervolgens van Brussel naar New York om er als journalist de Amerikaanse presidentsverkiezingen te verslaan. Twee weken geleden kwam hij weer thuis in Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() 03/02/2009
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleid=Q125TV56 Derk-Jan Eppink, het Europese boegbeeld en de campagneleider van de partij LDD, kwam gisterenmorgen op het gemeentehuis van Lochristi zijn identiteitskaart afhalen. Hij woont in bij zakenman Rudi De Kerpel en zijn partner. Eppink: 'Ik kende Lochristi al een beetje, uit de tijd dat ik de verkiezingen in Vlaanderen volgde. Het is een typisch lintdorp. Ik weet er ondertussen de Standaard-boekhandel zijn, waar ik boeken kocht voor mijn driejarig zoontje dat nu nog met zijn Russische moeder (de partner van Eppink is tolk bij de Verenigde Naties in New York maar vraagt haar overplaatsing naar Europa aan) in New York woont. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal met straffer spul moeten komen om de aantrekkingskracht van Eppink, die niet berust op zijn woonplaats maar jarenlang gegroeid is op basis van zijn analyses, te vernietigen.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Als dat al fraude is...
Dit is echt zoeken achter een stok om de hond te slaan.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je u eens niet bezighouden met wat die man kan betekenen en doen in de politiek ipv administratief te muggeziften ? Een fraude in bestuursdaden vind ik 100keer erger dan zoiets. Uiteraard als Mr zijn uitleg daarover niet goed is, als hij daarmee al sjoemelt dan zegt dit al potentieel veel over zijn toekomstige daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Sorry Schoofzak, maar dit komt in je gezicht terug als een boemerang.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
#13 |
|
![]() Ik had er </sarcasme> moeten achter zetten zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() http://www.google.com/search?q=eppin...ient=firefox-a
http://www.google.com/search?hl=en&s...sd&btnG=Search Laatst gewijzigd door filosoof : 4 februari 2009 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik aan de kaak wou stellen, is dat hij eigenlijk bewijst dat hij, om een mooi zeteltje te bekomen, bereid is om de wet een voetje te lichten, om een beetje te liegen enz. Het feit op zich is geen halszaak. Maar het gegeven dat ook hij zich kan gedragen als een handige jongen die zijn hand niet omdraait voor wat administratieve leugens, bewijst toch iets, zowel voor hemzelf, als voor de LDD (die dat wel in zijn oor gefluisterd zal hebben).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Zijn analyses hebben het niveau van een driejarige. Als je dan toch iemand wil ophelderen, doe het dan met pakweg Rik Van Cauwelaert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() au contraire, hij brengt de helderste en meest gedurfde analyses van het journalistengild. Waar alle anderen trouw aan hun SP.A-lidkaart schrijven, durft hij tenminste tegen het huidige establishment ingaan.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 4 februari 2009 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest moet ik de eerste constructieve tekst van Eppink nog lezen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Leg gewoon Van Cauwelaert naast Eppink en de discussie is afgelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Knack is zwaar in mijn 8ing gedaald sinds ze de zogenaamde "liefdesmails" tussen Morel en Vanhecke publiceerden. Naast het feit dat men mails zeer gemakkelijk kan vervalsen, hadden ze ook geen relevantie. Een vermeende relatie zou wel relevantie kunnen hebben, maar het publiceren van liefdesmails is daarbij totaal onnodig en op het ranzige af.
![]() |
![]() |