![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb van te voren al even een tekstje neergetikt en ben snel nog om 23:59 op "nieuwe discussie versturen" gaan klikken om vervolgens de aanwezigen bij mij thuis een gelukkig en voorspoedig 2009 te wensen gevuld met salade, oliebollen en toastjes(en natuurlijk voor iedereen die wenst champagne) het nieuwe jaar te beginnen.
Op de achtergrond Chopin met z'n Grande Valse Brillante 34, no.1 die me enkel aanmoedigt. En natuurlijk voor de andere bewoners van dit forum wens ik ook u allen een voorspoedig en gelukkig 2009 toe. Eet niet teveel(zal wel een te late boodschap zijn), matig uw drinken(of word morgen met veel hoofdpijn wakker) en weest niet te somber(daar wordt je niet beter van). De laatste woorden van dit jaar zal ik ook nog even posten hier op dit forum. Geen discussies over regeringen, oorlogen en politiek en andere ellende. Voor u allen een symbolisch vrolijk en hopelijk inspirerend einde van 2008 en een begin van het nieuwe. Alle Menschen werden Brüder (en dan maar hopen dat ik geen Duits leraren aan het irriteren ben met m'n steenkolenduits).
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch ongelooflijk eh
![]()
![]() |