![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het was weer "chesjèllich" bij onze noorderburen:
* Een schoollokaal in Etten-Leur werd door brand volledig verwoest, een bassischool in Rotterdam-Crooswijk ernstig beschadigd. Ook in Dordrecht vatte een scholencomplex vlam. * De politie in de Gooi- en Vechtstreek meldde veel kleine brandjes, vooral containers werden in de fik gestoken. * In Amersfoort brak een grote brand uit in een huis. Er vielen geen gewonden maar er zijn wel twaalf huizen ontruimd vanwege de rook. * In Utrecht, Zeist en Veenendaal werden veel auto’s in de brand gestoken. In de provincie werden 87 arrestaties verricht en meer dan vijftig auto’s in brand gestoken. In Nieuwegein en Woudenberg bleef het redelijk rustig, terwijl de dorpen vorig jaar geteisterd werden door herrieschoppers. * In Nijmegen werden tien mensen opgepakt voor openlijke geweldpleging en ontstonden rellen in de wijk Leuvensbroek. Daar werden ook molotovcocktails naar de politie en brandweer gegooid. * In de regio Rivierenland heeft de politie het traditioneel druk met oud en nieuw en dat was dit jaar niet anders. In Waardenburg, Geldermalsen, Culemborg en Zaltbommel werden mensen opgepakt. Onder meer voor het gooien van vuurwerk naar personen, brandstichting, belediging en drugsbezit. * In het Limburgse Oirsbeek voerde de politie een charge uit tegen relschoppers die op het Marktplein papier en autobanden in de brand wilden steken. Ze bekogelden politie en brandweer met vuurwerk en flessen. * Ook in Overijssel, Flevoland en Noordoost-Gelderland hadden verschillende brandjes en vernielingen plaats. In Twente meldde de Eerste Hulpdienst van het Medisch Spectrum Twente in Enschede meer vuurwerkslachtoffers dan vorig jaar met oud en nieuw. Het gaat vooral om lichtgewonden. In Glanerbrug (bij Enschede) brak een vechtpartij uit tussen twee groepen jongeren. De politie hield een persoon aan en nam een bijl en een vuurwerkpistool in beslag. Er worden nog meer arrestaties verwacht. * In Doetinchem had een schietincident plaats, waarbij een 18-jarige man gewond is geraakt. In de stad gingen drie auto’s in vlammen op. * In Drenthe werde elf mensen aangehouden. Een man belandde in het ziekenhuis nadat hij de deksel van een carbidbus in zijn gezicht kreeg en er ontstond een grote vechtpartij bij een discotheek in Assen waarbij de politie moest ingrijpen. * Bij een nieuwjaarsfeest in de Zeelandhallen in Goes heeft de politie donderdag elf mensen aangehouden voor drugsbezit, mishandeling en belediging van agenten. * In Haarlem moest de mobiele eenheid ingrijpen toen een grote groep jongeren de brandweer hinderden bij het blussen van een brand. Ook werden hulpverleners bekogeld met vuurwerk. De politie hield in totaal negen mensen aan voor onder meer vandalisme en vechtpartijen. * In IJmond werden vijf arrestaties verricht voor vechtpartijen en in Haarlemmermeer acht voor vernieling, geweldpleging en afsteken van illegaal vuurwerk. * In Rotterdam werden twee jongens geschept door een intercity. Een van hen overleed, de andere raakte zwaargewond. Volgens het AD probeerden de jongens via het spoor te ontsnappen aan een groep agressieve relschoppers. * In een uitgaanscentrum in Purmerend hield de politie ongeveer dertig jongeren aan na grootschalige vechtpartijen. * In Zaandam vernielden vandalen zeker tien auto’s. De politie zoekt nog naar de daders. In Alkmaar werden twee auto’s en een caravan in brand gestoken. Ook probeerden onbekende vandalen een school in brand te steken. In Bergen brandde een caravan uit en in Schagen vatte een auto vlam. * Een feest met 1.500 bezoekers in Den Helder werd door de politie voortijdig afgebroken vanwege vechtpartijen. Vrolijk volkje klik Laatst gewijzigd door pissebed : 2 januari 2009 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over feesten gesproken:
Neergestoken wegens taalprobleem Een 17-jarige Belgische jongen was in de nacht van woensdag op donderdag met zijn bromfiets onderweg toen hij in Nieuwpoort een onbekende man tegenkwam die hem in het Frans aansprak. Omdat de jongen hem niet direct verstond en daarom niet meteen antwoordde besloot de Franssprekende man hem neer te steken. De jongen werd naar het ziekenhuis gebracht met een messteek in zijn elleboog en in zijn rug, maar verkeert buiten levensgevaar. De politie van het Belgische Nieuwpoort vermoedt dat het taalprobleem de aanleiding voor de steekpartij was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...k_gered__.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Trouwens, wat doet die Hollander met een surfplank op een dichtgevroren plas? E n dan spreken van de "domme Belgen"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu hoor ik wederom een politiewagen met loeiende sirenes: het is hier spek- en spekglad door ijzel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, daar zitten toch enkel maar boeren?
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Als je hen bezig ziet, denk je te maken te hebben met een bende mietjes. Maar laat je niet misleiden, want in werkelijkheid zijn het een bende baldadige agressievelingen! ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hun vrouwen zijn verdomd heet! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Wat wil je, de Belgische mannen zijn bronstiger dan de Nederlandse. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Het is maar een grapje hoor nederlandse mannen. ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() maar in nederland ligt er wel IJZEL hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |