![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Net een telefoontje gekregen van iemand die meeloopt in de betoging te Brussel. En wat blijkt - oh verrassing
![]() Winkelruiten en auto's vernield, stenen naar de politie gegooid, verkeerspalen uit de grond getrokken... Na de rellen in Antwerpen nu dus ook in Brussel. Nu heb ik alle sympathie voor de Palestijnse strijd, maar hier moet de boel niet gevandaliseerd worden! Dat ze dat ginder eens gaan doen, want hier draaien wij op voor de kosten! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb sympathie voor de Palestijnen die samen met Israel een vreedzame samenleving willen opbouwen, een onafhankelijk Palestina naast een veilig Israel. Maar veel minder voor terroristen en oorlogszuchtige Hamas of Hezbollah toestanden.
Dit gezegd zijnde, de allochtonen die in nagenoeg alle pro-Palestijnse betogingen keet schoppen en auto's, winkelruiten, bushokjes, ... vernielen moeten hard worden aangepakt ( gevangenisstraffen èn vergoeding voor reparaties ), en de betogingen moeten voortaan aan banden worden gelegd. Punt. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Onze vredelievende organisaties en vakbonden zullen hopelijk de aangerichte schade wel helpen vergoeden.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er waren veel allochtonen onder de betogers, de betoging is uitgedraaid op rellen en vandalisme
waarom ben ik nu niet verwonderd? Zal er opgetreden worden tegen deze relschoppers, want in zoverre ik me herinner werden (maanden) na de rellen tussen Anderlechtsupporters en allochtonen, alleen maar Anderlechtsupporters opgepakt.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nieuws van 18H00 op VRT:
De politie was discreet aanwezig en moest even ingrijpen --- en dan ziet men een brandende... vuilnisbak!! En een brandende Amerikaanse vlag. Terwijl de VTM ZENDAUTO VERNIELD WERD!! En hoeveel auto's omvergegooid en inelkaar gemept? En venstersj ingeslagen? VRT = dhimmi. |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ook kregen we op de VRt een haataap te zien die een grote pallie lap helemaal over zijn gezicht had geknoopt en die dan met haatgebrul roept dat ie vrede wil.
![]() En die andere haataap, die iets brabbelde over "De joden dit en de joden dat". Die hebben er weer véél van begrepen. Zo geloofwaardig. |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn zulks nu onderhand wel gewoon in Belzije. Tzijn vooral degenen met veel tijd op overschot (Ik bedoel de geweetwelwies) die hun zorgen moeten maken over zulke zaken, ni waar? Binnenkort hier of daar een bommeke en't spel zit op de wagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Het ergste vind ik toch de VRT in dit alles hoor.
Die hebben gewoon de hele rellen, en de vernietiging van de VTM auto totaal verzwegen. Vreselijke leugenachtige volksverlakkers. Ik hoop dat veel brave Belgen zich lamgeschrokken zijn van de werkelijkheid. |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() De VRT is nl niet op de hoogte, ook niet dat de VTM auto werd vernield. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
we vergeten wel eens dat aan Israëlische zijde er nèt zo'n extremisten zitten als aan Palestijnse zijde. Alleen lopen de eersten in maatpakken rond in plaats van met kalasjnikovs. Het is met geen van beide dat een oplossing in de maak is. Laatst gewijzigd door TVDD : 11 januari 2009 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Heeft iemand email adresjes van de VRT nieuwsdienst?
Die smiechten hebben nl nu op hun website alleen zo'n formulier om in te vullen en daar begin ik niet aan. |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Op het radionieuws van 7 uur hadden ze het over 'relletjes' met 'enkele heethoofden'.
Van de VTM-wagen geen sprake.
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Waar zijn er rellen geweest ? in Brussel ? Ik heb geen rellen gezien alles was er rustig. De VRT was er bij en die hebben ook geen rellen gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie spampostjes minder op dit forum (niemand zal iets missen, ze zjin toch allemaal nagenoeg dezelfde) en je hebt ruim de tijd voor dat formulier.
#17 | |
|
![]() Citaat:
In het 7 uur nieuws hebben ze er wel uitgebreid over verteld; hoe honderden "jongeren" met auto's aan het sleuren waren om ze omver te gooien, hoe ze in een hele straat alle autoruiten in elkaar geslagen hebben, straatmeubilair vernield en enorme ruiten van overheidsgebouwen in elkaar geslagen hebben. Om 6u wist de VRT het nog niet maar om 7 u blijkbaar wel. En dat van de VTM zendauto dat kwam om 6u op het VTM nieuws. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Als er 30.000 betogers zijn en 100 relschoppers vind ik dat dit relatief gezien weinig is voor zulk explosief onderwerp
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() VRT zei (en toonde) "honderden" jongeren die auto's omver wierpen en daarbij flink aangemoedigd werden door een hele massa. Er werden wel 100 "jongeren" opgepakt.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()