![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... midlife-crisis aankoop maar aangezien ik al nen Ducati heb weet ik wel beter. Nee, dan word ik nog liever gespot op ne (komt-ie!!) mountainbike!
Jaja, ik word zo nen ouwe zak die tijdens het fietsen met 2 midlife-crisis vrienden graag over de geneugten van Danacol mag palaveren! ![]() Altijd al graag gefietst en in mijn jonge jaren nog op behoorlijk niveau ge-BMX-ed dus ligt een mountainbike in het logische verlengde. Bovendien rijdt een behoorlijk gedeelte van mijn vriendenkring ook al dus ik zal niet vaak alleen op pad moeten. Ik heb echter nog geen meter gemountainbiked en ik zit al bedolven onder de problemen. Wat koop ik? En wat beter niet? Wat zijn goeie merken? En welke niet? Shimano Deore, XT, XTR, SLX, Trek, Specialized, Mavic, Magura, Scott,... bestaat daar ergens een verklarende woordenlijst voor? En vooral; waar koop ik een reclame-loze fietsoutfit? Want ik heb geen aspiratie om als fietsend reclamepaneel door de bossen te gaan hossen. Kortom; als hier nog van die midlife-crisis uitslovers rondlopen, help mij!! En voor degene die mij eens graag flink uitlachen; dit is uw kans!! ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu moet ik echt weg want ik heb nog maar een 20 tal posts over tot half februari! En de bengels moeten van school gehaald worden. Dus moesten er nog van die nuttige tips komen als die van hierboven; Bedankt alvast!! ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders koop je zo'n mountainbike eh
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kâhwe Klâhwe tocht voor bejaarde nozems:
http://nl.youtube.com/watch?v=NbDiqA...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De kleurkes van die meeste pakskes zijn genoeg om je er als circusclown te laten uitzien. Als je dat aandoet, doe je toch ook een rode neus op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nen moutainbike nog wel
![]()