![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hey,
Misschien een domme vraag, maar is het enkel bij mij dat het forum zo traag loopt? Daarnet helemaal niet, en dat had ik de vorige dagen ook al een paar keer ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 9 september 2008 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had het daarstraks ook voor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() hoeveel draden hebben we daar nu al over ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oei sorry hoor
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dacht eerder dat het door deze soort draadjes kwam
![]()
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() dat de site log en traag wordt komt messchien door de vele onderwerpen ,
Beperk Het Aantal onderwerpen dat 1 persoon kan starten tot 1 per week en een diskussie zal beter te volgen zijn , nu moet je elke dag inloggen om een 1 item te volgen want na 25 uur zit het al 2 bladzijden verder en velen lezen niet eens de 1/2 van bladzijde 1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het technisch niet te doen om een paralel forum te maken waar oudere draden (2 jaar oud of zo) naar verzet worden??? Die kunnen via dit forum eventueel via een link in de titel naar de draad op het paralelle forum bereikt worden dan ...
Zo wordt dit forum minder belast en als dat forum van 't zelfde is al dit, kan het toch niet zo moeilijk gaan ??? Het verhuizen van die topics zal wel wat werk zijn voor de mods , dus zal ik hier ondertussen wel wat modereren (totaal onpartijdig uiteraard)... ![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Dit neemt veel tijd om te laden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 november 2008 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat men tracht het Internet weer af te bouwen. Daarom moeten wij, we the people, des te harder strijden voor onze vrijheid van meningsuiting in deze dictatoriale tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het forum? Traag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Alles druipt en kruipt zo traag als dikke peop. Of dat specifiek 'Vlaams' is zeg ik niet maar ik denk er wel van. Als er geen geld is om een server bij te plaatsen kan ik dat begrijpen maar zeg dat dan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Hmm.. dikke peop lijkt me niet specifiek Vlaams hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Ik heb ook die problemen gehad, werkelijk traag maar dan zeer traag, mijn oplossing Mozilla firefox geïnstalleerd en alles loopt normaal. Ik denk dat het aan de nieuwe IE ligt. Ik ben geen microsoft basher, alles draait op mijn computer onder microsoft maar in de laatste (7) IE zitten zoveel beveiligingen dat hij niet meer werkbaar is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Het licht echt niet aan uw browser..
En de uitleg dat het forum "traag" is is geen deftige omschrijving van het probleem, het werkt over het algemeen normaal, maar soms gebeurt er gewoon minutenlang niets. Dat is geen teken dat het traag is maar dat er iets serieus verkeerd loopt. Servers bijzetten of het forum splitsen heeft dan ook totaal geen nut volgens mij. Heeft het misschien iets te maken met de zoekfunctie? Die heeft hier nog nooit gewerkt.. en geeft na enkele minuten een witte pagina zonder foutmelding. Enkel wanneer je via het popup menu (bij het klikken op de gebruikersnaam) kiest voor "zoek meer berichten van .." lijkt het te werken. Zou het kunnen dat dit traag zijn veroorzaakt wordt door iemand die probeert te zoeken? |
![]() |
![]() |