Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2004, 23:08   #1
ErTaN
Vreemdeling

ErTaN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ErTaN
Standaard

Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften."

De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde.

Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje.

De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God. Als een vrouw zich vrijwillig wilt overgeven aan de wil van God en zich dus wil houden aan deze verplichting dan dient men dat te respecteren. Je eigen keuzes kunnen maken, dat is pas echte vrijheid. De enige echte emancipatie van de moslima geschiedt met de koran in de hand, want de rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft.

Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof? Het is onze plicht te strijden en ze te beschermen tegen de perversie van de fundamentalistische seculieren. Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.
Oud 14 februari 2004, 23:20   #2
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErTaN
Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.
In een land van "liberté, egalité et fraternité" is inderdaad geen plaats voor fascistoïde conservatieve elitaire ideologieën. Iedereen gelijk, is iedereen gelijk.

"De hoofdoek of sluier is een verplichting van God"
Ga die Rommel over God ergens anders verkopen. Hoe achterlijk kan je worden ? Lees misschien eens de Tractatus Theologico-Politicus van Spinoza.

Trouwens, uit je laatste zin wordt echt wel duidelijk hoeveel je zelf gelooft in "liberté, egalité et fraternité ". Jullie maken handig gebruik van deze Westerse waarden om als een paard van Troje in West_europa te infiltreren. Het zal echter niet blijven duren.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2004, 23:46   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde.
Er worden nergens meisjes van school getrapt meen ik te weten, hoogstens in Afghanistan.
Het volstaat om aan de regels te voldoen om toegelaten te worden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2004, 23:47   #4
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje.
Die keuzevrijheid bestaat erin aan de eisen van de man te voldoen.
Dat blijkt duidelijk uit uw eigen woorden, wie geen hoofddoek draagt zijn afvalligen en hoeren.
Oud 14 februari 2004, 23:59   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God. Als een vrouw zich vrijwillig wilt overgeven aan de wil van God en zich dus wil houden aan deze verplichting dan dient men dat te respecteren. Je eigen keuzes kunnen maken, dat is pas echte vrijheid. De enige echte emancipatie van de moslima geschiedt met de koran in de hand, want de rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft.
Voor zover ik weet is de hoofddoek helemaal geen verplichting van God tenzij ge vindt dat mannen goden zijn.
In België is er een scheiding van kerk en staat. God heeft hier niets in de pap te brokken.
“De rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft” schrijft u, geldt dat ook voor de moslims?
Oud 15 februari 2004, 00:01   #6
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof? Het is onze plicht te strijden en ze te beschermen tegen de perversie van de fundamentalistische seculieren. Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.
Vrijwillig noemt ge dat.
Oud 15 februari 2004, 00:14   #7
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God
Leugen nr 1. Nergens in de koran staat beschreven dat een vrouw een sluier moet dragen.
Citaat:
Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan."
Leugen nr 2. In geen enkele school wordt moslims de toegang geweigerd.
Citaat:
Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje.
Leugen nr3. Ik dacht eerder dat die vrouwen dat doen voor de poen, niet omdat ze daartoe gedwongen worden. Naakte vrouwen in bushokjes? Please zeg me waar, dat moet ik zien.
Citaat:
Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof?
Vuile racist!
Citaat:
Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.
Hoe rapper hoe liever. Een bevestiging van wat we al weten sinds jaar en dag. Het Vlaams Blok dankt u.
Oud 15 februari 2004, 12:40   #8
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften."

Een bende schijnheilige klootzakken zijn jullie ja.

In Turkije is men veel drastischer tegenover jullie soort. Het is tijd dat dat Turks regime tegenover de islam zo snel mogelijk ook hier wordt ingevoerd. En liefst nog enkele graden strenger : volledig verbod van het dragen van religieuze symbolen in de publieke ruimte: dus ook op straat.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2004, 14:35   #9
ErTaN
Vreemdeling

ErTaN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Iedereen gelijk, is iedereen gelijk.
Daar wordt idd mee bedoeld dat iedereen dezelfde rechten en plichten heeft, inclusief moslims, en niet dat we allemaal op elkaar moeten lijken.
Citaat:
Lees misschien eens de Tractatus Theologico-Politicus van Spinoza.
Wie? Nooit van gehoord en dat wou ik graag zo houden. Jullie goden interesseren me geen biet.
Citaat:
Trouwens, uit je laatste zin wordt echt wel duidelijk hoeveel je zelf gelooft in "liberté, egalité et fraternité ". Jullie maken handig gebruik van deze Westerse waarden om als een paard van Troje in West_europa te infiltreren. Het zal echter niet blijven duren.
Hoezo zal het niet blijven duren? Wou je de democratie afschaffen? Waarom zal ik respect moeten hebben voor de Westerse waarden wanneer jullie die zelf niet eens respecteren en het selectief toepassen?
Oud 15 februari 2004, 14:44   #10
ErTaN
Vreemdeling

ErTaN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Er worden nergens meisjes van school getrapt meen ik te weten, hoogstens in Afghanistan.
Het volstaat om aan de regels te voldoen om toegelaten te worden.
Tuurlijk, gewoon doen alsof er niks aan de hand is.
Citaat:
In België is er een scheiding van kerk en staat. God heeft hier niets in de pap te brokken.
Wordt tijd dat daar verandering in komt. Ach, uiteindelijk zullen jullie er wel aan wennen dat er een nieuwe politieke stroming (jullie noemen het 'islamisme' of 'politieke islam' geloof ik) zijn intrede heeft gedaan in Europa.
Oud 15 februari 2004, 14:50   #11
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Hoezo zal het niet blijven duren? Wou je de democratie afschaffen?
We gaan de democratie aanpassen, zodat ze gezuiverd wordt van tuig zoals jij.
Oud 15 februari 2004, 15:22   #12
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar het ligt niet aan jou.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2004, 15:23   #13
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wie? Nooit van gehoord en dat wou ik graag zo houden. Jullie goden interesseren me geen biet.
Dat is al mee van de beste op dit forum!

En dan verschieten ze ervan dat de moslims tot de achterlijkste mensen van de planeet gerekend worden.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2004, 15:32   #14
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Iedereen gelijk, is iedereen gelijk.
Daar wordt idd mee bedoeld dat iedereen dezelfde rechten en plichten heeft, inclusief moslims, en niet dat we allemaal op elkaar moeten lijken.
Citaat:
Citaat:
Hoezo zal het niet blijven duren? Wou je de democratie afschaffen? Waarom zal ik respect moeten hebben voor de Westerse waarden wanneer jullie die zelf niet eens respecteren en het selectief toepassen?
Jullie willen net niet op anderen lijken omdat jullie je oppermachtig vinden tov niet gelovigen zoals wij.
Geloof jij maar in je Godje mij niet gelaten en dit zal me ook nooit interesseren. Je zal er veel steun aan hebben in je verdere leven.
Jullie zijn in het dagelijkse leven zo selectief als het maar kan zijn. Moslim zijn of andere moslims is het enige wat telt voor jullie. En raar maar waar, hou je maar vast kerel in de toekomst, heb je nog niet gemerkt dat men hier in het westen steeds meer tegenstand aan het bieden is voor de moslims zoals jij? Ik ben blij dat mensen zoals jij gediscrimineerd worden, verdiende loon. Verplicht jullie vrouwen maar om sluiers te dragen mij niet gelaten de meeste zijn toch aardslelijk!
Oud 15 februari 2004, 15:58   #15
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Wordt tijd dat daar verandering in komt. Ach, uiteindelijk zullen jullie er wel aan wennen dat er een nieuwe politieke stroming (jullie noemen het 'islamisme' of 'politieke islam' geloof ik) zijn intrede heeft gedaan in Europa.
Begin er alvast maar aan te wennen dat ongesluierde vrouwen geen loslopend wild zijn.
Oud 15 februari 2004, 16:49   #16
ErTaN
Vreemdeling

ErTaN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Dat zeg ik, je wilt de democratie afschaffen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
En dan verschieten ze ervan dat de moslims tot de achterlijkste mensen van de planeet gerekend worden.
Tja, 't is maar net wat je achterlijk noemt? Mensen, veelal al jaren morsdood, als je goden beschouwen, dat vind ik achterlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Jullie willen net niet op anderen lijken omdat jullie je oppermachtig vinden tov niet gelovigen zoals wij.
Je moet de dingen niet omdraaien. Jullie willen dat wij op jullie lijken omdat jullie je oppermachtig vinden tov ons.
Citaat:
Ik ben blij dat mensen zoals jij gediscrimineerd worden, verdiende loon.
De haat zit er wel heel erg diep in he bij jullie. Is dit nu een sterk staaltje van beschaafde Westerse waarden en/of christelijke naastenliefde? Barbaren zijn jullie en wel van de bovenste plank.
Oud 15 februari 2004, 17:14   #17
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Je moet de dingen niet omdraaien. Jullie willen dat wij op jullie lijken omdat jullie je oppermachtig vinden tov ons.
We willen dat jullie zich aanpassen aan onze waarden en normen. Simpel toch? Als ik naar een moslimland ga heb ik me ook te houden aan de regels die daar gehanteerd worden. Als jullie het zo moeilijk hebben met onze manier van leven, waarom komen jullie dan massaal naar hier afgezakt
Citaat:
Barbaren zijn jullie en wel van de bovenste plank.
Kijk eens naar mijn footer.
Oud 15 februari 2004, 17:44   #18
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Goe bezig Ertan...en dan zich afvragen waarom het Blok maar blijft stijgen
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2004, 17:44   #19
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Niemand op dit forum zal betwisten dat ik een aanhanger van de multiculturele samenleving ben. Maar net zoals ik de arrogante stupiditeit van extreem-rechts niet kan billijken, kan ik dat evenmin van van een lid van de groep die door extreem-rechts geviseerd wordt.

Dat je Spinoza niet kent, kan ik aanvaarden; dat je echter iets afwijst enkel en alleen omdat je er nog nooit van gehoord hebt, getuigt niet van een erg kritische ingesteldheid (en dan druk ik me mild uit). Doe er wat aan!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2004, 18:12   #20
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Dat zeg ik, je wilt de democratie afschaffen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Tja, 't is maar net wat je achterlijk noemt? Mensen, veelal al jaren morsdood, als je goden beschouwen, dat vind ik achterlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Ik ben blij dat mensen zoals jij gediscrimineerd worden, verdiende loon.
De haat zit er wel heel erg diep in he bij jullie. Is dit nu een sterk staaltje van beschaafde Westerse waarden en/of christelijke naastenliefde? Barbaren zijn jullie en wel van de bovenste plank.
De haat tov mensen zoals jij zit er bij mij diep in ja! Hoe zou dat komen denk je? Ik woon hier enkel en ik ben niet verkozen als vertegenwoordiger van de westerse cultuur en ik ben niet eens christelijk. Hetgene wat ik wel doe is mijn eigen geloof in wat goed en slecht is verdedigen en je kunt wel raden in welk potje jij beland bent kerel. Barbaar ! Nee nee, discriminatie is een gevolg van het gebrek van respect voor de cultuur van het land waar je je bevind. Er is geen mens op de wereld die dit zou aanvaarden, ook jij niet, dus iedereen zal dan wel een barbaar zijn in jou ogen.
En inderdaad hier in ons land zul jij je moeten aanpassen aan ons ja, net zoals het in alle andere moslim landen ook zo is voor nieuwelingen, als jij dan vind dat voor mij betekent dat ik me oppermachtig voel tov jou of je vrouwen die geen sluier dragen mij goed, indien jullie je onderdanig gedragen of opstellen kan ik er niets aan doen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be