![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ...ga ik daar nog op ingaan? Of ben ik dan xenofoob als ik het niet doe?
Ik denk het niet Ben ik nu xenofoob? - Jonathan léént zijn GSM uit aan een wildvreemde, dus rassiest is hij niet. - de wildvreemde heet Mamadou - hij kreeg direct steun van een tiental jongeren... Ik vind dit ongelooflijk. 17 messteken! Dat is de bedoeling om te doden. Dit stond om 09.06 uur in de krant. Ik vraag mij af of Mamadou nu al niet weer vrij rondloopt (het is toch al 10.29). Ik ga er niet van verschieten als ooit zo een slachtoffer een geweer koopt en op zulk gespuis begint te schieten. Een mens zou dat bijna beginnen toejuichen. Wat kunnen we hiertegen beginnen? Mamadou vliegtuig op!!!! Sorry kerel, maar voor u is hier geen plaats. En kent ge niemand in het land van uw voorouders? Pech. Wat moet onze maatschappij lijden dat hier zo krapuul vrij rondloopt? Ik vraag mij af voor hoeveel "kleine" geweldplegingen Mamadou al opgepakt was.... Ik hoop echt dat het VB eens aan de macht komt en dat ze dan woord zullen houden en daar eens met de grove borstel in meutelen. Al het gespuis BUITEN! NU!!!! Laatst gewijzigd door ndob : 19 februari 2009 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Allé stel, we zetten die gasten ook echt buiten. Wat dan?
Is het probleem dan opgelost? Gaan die kerels dan zoiets nooit meer doen en altijd braaf zijn? Misschien gaan ze in dat land waar gij ze naartoe stuurt en waar ze misschien zelfs nooit geweest zijn gewoon terug opnieuw beginnen. Durft gij de onschuldige slachtoffers dan recht in hun ogen kijken en zeggen dat het hun eigen schuld is? Dat ze hun crapuul maar hadden moeten bijhouden? En gaan zulke dingen dan nooit meer voorvallen? Onze autochtone jongens doen zoiets niet zeker? Al gehoord van Bart Bonroy? En wat als die gasten na een paar weken gewoon terug aan uw deur staan? Elke keer terug opnieuw buiten smijten om de paar weken? Zijn de oorzaken, de redenen waarom zulke gastjes deze dingen doen dan opgelost? En hoe gaat ge dat praktisch oplossen? Iedereen met een dubbele nationaliteit en een strafblad op een trein zetten in een beestenwagen richting uitwijzingskamp, alwaar ze nog wat zware arbeid kunnen verrichten voor ze uitgewezen worden? Ge moet mij niet verkeerd begrijpen hé, ik vraag dit niet om moeilijk te doen ofzo. Dit is gewoon wat ik mij afvraag als ik reacties zoals die van u lees. Zou het misschien kunnen dat ge zo kwaad en verontwaardigd zijt (en terecht!) dat ge misschien een beetje overhaast te werk gaat?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dit gebeurt wel regelmatig, hoor. Alleen zonder messen. Ghettovorming en barbarencultuur zorgt voor zulk gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is een pest aan 't worden de "jongeren" Hier in Aalst is de winkeljuf van Marco Polo haar oogkas aan stukken geslagen door "jongeren" uit het Brusselse.....
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...in-Aalst.dhtml "Jongeren"....ze mogen niets meer vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ergens binnenstapt en je begint er het krapuul uit te hangen dan gaat men je er ook buiten gooien of de politie opbellen om je te laten oppakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En je probeert me ook nog eens een heleboel dingen in mijn nek te schuiven die ik niet gezegd heb, laat staan geïnsinueerd.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 19 februari 2009 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staan ze na een verhoor op het politiebureel wel niet direct terug op straat gelijk hier het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mamadou klinkt Afrikaans...is die jongen hier geboren en heeft hij de Belgische nationaliteit? Dan pak je die af als hij meerderjarig is, en niet hier geboren is en stuur je hem terug naar Afrika. Als je hier medeburgers met een mes te lijf gaat uit pure agressie heb je het recht verspeelt hier te blijven en moet je staatsburgerschap kunnen afpakken bij meerderjarigen die niet van geboorte over dat staatsburgerschap beschikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Zouden we er dan niet beter voor zorgen dat ons politieapparaat en justitie behoorlijk werken, i.p.v. te liggen roepen dat we ze buiten moeten gooien?
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 20 februari 2009 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook voor inlands gespuis mag politie en gerecht toch behoorlijk, maar vooral rechtvaardig en in verhouding met het misdrijf, werken.
Laatst gewijzigd door lantjes : 20 februari 2009 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedoelt u nu dat enkel inlands gespuis rechtvaardig en in verhouding met het misdrijf moet behandeld worden en dat we met buitenlands gespuis mogen uitsteken wat we willen?
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Neen, ik bedoel dat buitenlands gespuis, na hun rechtvaardige en in verhouding staande straf, de deur mag worden gewezen EN dat binnenlands gespuis eveneens rechtvaardig en in verhouding met het misdrijf dienen berecht te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Rekent u ook Belgen met vreemde afkomst(enkel Belgische nationaliteit dus) tot het buitenlands gespuis, of enkel deze met een dubbele nationaliteit?
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 20 februari 2009 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgen zijn en blijven Belgen, die zal je hier moeten houden. De dubbele nationaliteit mag verdwijnen, dat kan m. i. niet. Je kan ook maar bij een voetbalploeg ter zelfder tijd spelen...verplicht ze te kiezen.
Of ik die eerste categorie ook liever zou zien gaan dan komen is een andere discussie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 20 februari 2009 om 15:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Someday a real rain will come and wash all the scum off the streets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Zie dan maar dat ge niet nat wordt.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |