![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag spreekt voor zich.
Welke plekken lenen zich voor een rustgevende wandeling? Tips zijn welkom. Gebruikt hier iemand een stappenteller? Welke schoenen doe je best aan? Neem je de hond mee? En, ja Dronkoers, een wandeling naar de kroeg is ook tof. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Swaffelen is leuker
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Bokrijk in de sneeuw was best leuk !
De Mechelse Heide in de zomer is ook wel leuk. Er zijn op verschillende VVV kantoren of websites een heleboel wandelroutes te vinden als je wil. Kilometervreten is anderzijds niet echt aan mij besteed... Stappentellers evenmin... Eerder wat (geestelijke) rust vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() De Mechelse Heide, daar heb ik nog van gehoord. Schijnt idd de moeite te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Sinds ik de fout maakte om de Hand van Fatima niet zichtbaar in de auto te leggen toen ik die in een prachtwijk parkeerde, moet ik nu veel wandelen en gebruik maken van het openbaar vervoer en taxi's.
Laatst gewijzigd door Mahalingam : 12 januari 2009 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vlaamse ardennen...honden...
goeie botinen en een broek die vuil mag...nat worden is plezant niet van aantrekken... ook door de bramen in de bossen wandelen is leuk hé niet alleen die domme padjes volgen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging vroeger wandelen in de buurt van mijn ouderlijk huis. Had je wat wandelroutes.
Liefst 's avonds met de mp3-speler op met een conference van een cabaratier op. En er waren mooie wandelroutes al was het langs naar mest stinkende weiden. Mja... je zag de mensen soms toch wel raar naar je kijken als je al lachend voorbij komt wandelen. Nu woon ik in een stad en is er niks meer aan... voor je het weet wordt je doodgereden door een bus of auto of minstens aangereden door de fiets van een student want die hebben zowat de ingesteldheid van een buschauffeur in een stad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal dus binnen een tijdje maar moeten gaan betalen voor fitness zekers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omwille van dat soort dingen mis ik mijn ouderlijk huis wel. Twee straten lopen en je zat in de velden en daar kon je ongestoord wandelen en lekker relaxen terwijl je intussen naar een zaalshowtje van Youp van 't Hek aan het luisteren was. Helaas kan je die dingen niet in het stad of een fietser of auto rijdt je overhoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik wandel, is dat zonder bestemming, maar meer uit verveling als ik ergens moet wachten.
Buiten stilstaan is niks voor mij ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier niet ver van mij, vlak achter het huis van mijn vader, nog een rustig weggetje door de velden. Ideaal om met de hond te gaan wandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nah... gewoon wat rondlopen, beetje rondkijken, beetje relaxen en zorgen dat je iets hebt om naar te luisteren. Best wel leuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de stad is dat wat minder dus, nu. |
|
![]() |
![]() |