Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2009, 13:32   #1
Gforce
Banneling

Standaard Twee gevangenen ontsnapt aan Brussels justitiepaleis

Citaat:
Twee gevangenen ontsnapt aan Brussels justitiepaleis

Twee gedetineerden die moesten verschijnen voor de kamer van inbeschuldigingstelling van Brussel zijn rond 10 uur ontsnapt. Volgens informatie ter plaatse zouden de twee veiligheidsagenten hebben bedreigd met een wapen. De veiligheidsagenten waren zelf niet gewapend en de boeven konden vluchten. (belga/adb)

15/01/09 11u03
Allez hopla! Mooi signaal voor die dat nog moeten voorkomen

Wil ik de politie op de hoogte brengen? Via Police on Web misschien?
Gforce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 14:21   #2
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Veiligheidsagenten?

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Werken die in het gerechtsgebouw? Of transporteren die gevangenen naar het gerechtsgebouw?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 15:39   #3
Palladium
Burger

Palladium's schermafbeelding

Standaard

Dat begrijp ik nu eens echt niet se ! In dit land der straffeloosheid en pamperwettekes nog altijd proberen te onstnappen ?????????? Ontsnappen aan wat ? Aan niets dus. Waren dit geen journalisten die een barst in de veiligheid willen bewijzen ofzo ? Want indien dit cirminelen zijn die de belgische rechtbanken ook maar een beetje kennen, dan hoeven zij hier niets te vrezen. Goed bezig !
Palladium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 16:14   #4
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Ik heb mij laten vertellen dat ze een nieuwe aflevering van “schalkse ruiters” aan het opnemen zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 17:02   #5
Gforce
Banneling

Standaard

Elke dag een nieuw schandaal... Ik word kotsmisselijk van die Linda "Cruela" Dewin, het Vadderke, Freak Braakbal die met z'n uitgestreken smoel het zal aflezen vanavond... Wat een comedie, wat een cirque! Binnen een paar maanden is de boel hier gevaarlijk licht ontvlambaar.
Gforce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 20:55   #6
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Zouden we niet beter de zaak eens in de andere richting draaien....

laat ons al die heersende en hautaine justitie-kopstukken met hun "paleizen" en verkleedpartijen met toga eens uit hun ivoren torens smijten en eens met hun twee voeten op de grond smakken in plaats van theater op te voeren en criminelen naar zich toe te laten brengen om als het "hun" schikt ne keer uitspraak gaan te doen over het al dan niet straffen van criminele feiten en daarvoor nog overbetaald worden ook !

dat ze verdorie ne keer efficiënt leren werken en géén gezever met transporteren van criminelen door t'centrum van de stad, gewoon zélf naar t'prison gaan om daar de zaak te bespreken én af te handelen, t'risico op ontsnappen zal merkelijk kleiner zijn en t'zal in alle geval een lap minder kosten !

de tijd van "justitie-PALEIZEN" is voorbij, da's folklore uit de middeleeuwen net zoals sommige van onze wetten ter bescherming van het geboefte !
Oud 15 januari 2009, 21:15   #7
pintjeeuh
Provinciaal Statenlid

pintjeeuh's schermafbeelding

Standaard

een primeur voor ons land, alweer

Laatst gewijzigd door pintjeeuh : 15 januari 2009 om 21:16.
pintjeeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 21:34   #8
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palladium Bekijk bericht
Dat begrijp ik nu eens echt niet se ! In dit land der straffeloosheid en pamperwettekes nog altijd proberen te onstnappen ??????????!

Ik hoorde de persverantwoordelijke van het gerecht zeggen dat die ene die 22 jaar is in het verleden reeds talrijke zware misdaden pleegde en daarvoor reeds zware veroordelingen voor opliep.
Rekinghoudend met het feit dat men in de meeste gevallen pas op uw 18 jaar in de cel kunt belanden vraag ik mij wel af wat ze verstaan onder zware veroordelingen. 22 - 18 is toch nog altijd maar vier jaar.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 21:45   #9
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

de domkoppen: hadden ze op procedurefouten gespeeld, ze waren gewoon perfect legaal vrijgekomen!
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 22:53   #10
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik hoorde de persverantwoordelijke van het gerecht zeggen dat die ene die 22 jaar is in het verleden reeds talrijke zware misdaden pleegde en daarvoor reeds zware veroordelingen voor opliep.
Rekinghoudend met het feit dat men in de meeste gevallen pas op uw 18 jaar in de cel kunt belanden vraag ik mij wel af wat ze verstaan onder zware veroordelingen. 22 - 18 is toch nog altijd maar vier jaar.
Het zijn criminelen van de 'beschermde' soort : Marokkanen. Die zitten nu in een partijkantoor van de PS ergens in Charleroi hun uitkering te regelen.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be