![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat klagen die Walen toch? 1 op de 12 is rijk en kan dus helpen de Waalse economie terug te ontwikkelen, maar ze zetten het liever te slapen op een spaarrekening of in het buitenland. Waarom moeten wij Vlamingen hen nog helpen, als hun eigen mensen hen ook laten stikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bovendien vind ik 75k hebben nu ook niet echt 'rijk'.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat dit zonder onroerende goederen is en zonder de roerende goederen die nog in de huizen aanwezig is. Het gaat over geld dat ligt te slapen en het is meer dan wat de gemiddelde loontrekker verdiend op een jaar tijd, in veel gevallen is dit zelfs het dubbele en het drievoud van wat deze mensen bruto verdienen en een viervoud van wat ze netto in handen krijgen van de overheid. En 1 op 12 is helemaal mensen die geld hebben dat ze nergens anders voor gebruiken dan banken rijker maken vind ik zelfs heel veel, voor een regio die in de eerste plaats leeft van het geld uit andere regio's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan er bijna zeker van zijn dat een deel van dat geld eigenlijk Vlaams geld is,dat de Waalse politici ons hebben ontstolen via allerlei politieke wegen onder het mon van solidariteit tussen Vlaanderen en Wallonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik zou dat marktonderzoek toch wel eens statistisch wil uitpluizen.
75 000 € , 1 op 12 Waalse gezinnen en 1 op 6 Vlaamse ? Heeft men niet gewoon de beschikbare tegoeden genomen en deze gedeeld door het aantal inwoners en zo een gemiddelde bekomen en er dan een flut statistisch onderzoekje aan geplakt ? Ik ken heel wat gezinnen die een PAK meer hebben maar ik ken er onnoemelijk veel meer die bijna niets van spaartegoeden hebben, enkele duizenden voor als de wasmachine etc kapot gaat and that's it.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() kot-kot-kot-kot-kot-kedeeeeeit
![]() |
![]() |
![]() |