![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoe zal de triomf van Obama eruit zien?
Zal hij de VS een sociaal zekerheidstelsel "schenken" dat een Europese vergelijking zal doorstaan? Zal hij het blazoen van de VS internationaal kunnen oppoetsen? Zal hij het verziekte kapitalisme weer te been krijgen? De recessie kunnen weren? Banen kunnen scheppen? Goed onderwijs toegankelijk maken voor iedereen? De criminaliteit terugdringen en de gevangenisbevolking verminderen? Zal hij effectief leiding weten te geven aan de bestrijding van de climate change? Of zal de change hier meer puur uit climate change zelf blijven bestaan? Zal hij de fundamentalistische ayatollah- en kruistochtmentaliteit uit het hoogste ambt ter wereld weten te weren? Zal het een grote triomf worden, géén triomf, of een debâcle? Laatst gewijzigd door eno2 : 24 januari 2009 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb helaas geen kristallen bol.
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Pakistan beet het spits af:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien verwisselen met al die mensen die voor drugsbezit opgesloten zitten. Dat zijn er vele duizenden, in guantanamo gaat het maar over enkele 100'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De triomf van Obama bestaat zeker niet uit het seculariseren van het presidentschap, met al die predikanten naast zich. Hij is zelf een groot predikant, trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
He's not gonna drag his feets on climate change... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Obama is dan wel de eerste zwarte president van de Verenigde Staten, maar hij is niet de eerste politicus die president wordt en we weten allemaal hoe dat doorgaans afloopt.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zijn eerste wet is erdoor...
Wat een triomf (voor de vrouwen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En n u dat pakket anticrisis van een triljoen dollar, per spoedprocedure erdoor.
Wat een triomf. |
![]() |
![]() |