![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bewaker NMBS sterft onder trein bij tussenkomst agressieve reiziger
07:29:57 BRUSSEL - Een lid van de bewakingsdienst van de NMBS is gisteravond omgekomen in het Brussels Centraal Station. De man kwam onder een trein terecht toen hij een agressieve reiziger wilde kalmeren. Dat heeft de NMBS-woordvoerder Jochem Goovaerts vannacht bevestigd. Rond 23 uur kreeg B-security, de bewakingsdienst van de NMBS, een oproep om een agressieve reiziger te komen kalmeren. ,,Op een of andere manier is een lid van onze bewakingsdienst op de sporen beland. Net op dat moment kwam er een trein aan'', aldus Jochem Goovaerts van de NMBS. De trein greep het slachtoffer en de man kwam om het leven. Het parket van Brussel kwam ter plaatse en startte meteen een onderzoek. Het perron waar het ongeval plaatsvond, werd afgezet. De rest van het station bleef gewoon open. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vanzelf.... LOL. En de paus heeft gisteren ook een hattrick gescoord in het duel Juventus - Patro, na deze topprestatie maakt hij nog een dubbele salto en ging op de deklat zitten. Als jij dat gelooft....Zou het misschien kunnen dat die agressieve reiziger Mohammed heet en het daarom weer op n ongeval wordt geschoven?
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van schrik dan
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() En dan zeggen de Vlaams-Blok vertegenwoordigers met de mond vol "wij zijn niet anti-vreemdelingen, wij willen gewoon wantoestanden aanpakken, er zijn ook veel goeie vreemdelingen".
Maar er gebeurt een ongeluk (gevecht?) waarbij iemand op de sporen is beland en prompt is de dader al een vreemdeling met de naam Mohammed !! Moet er nog zand zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die berichen horen niet thuis, die dingen gebeuren nu eenmaal en moet niet worden vermeld op politieke fora
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Mijn nieuwsgierigheid is nu helemaal aangewakkerd maar nog steeds niet bevredigd! Is die agressieveling nu een agressieve onverdraagzame autochtoon of niet? Mogen wij niet weten dat het iemand van eigen volk is? Van dat slachtoffer weten we het nu al.
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() In een ander topic, zeg ik dit: 'Op deze manier geeft u aan alles een uitleg. Die schutter die de Marokanen doodde vanuit racistische motieven, was ontoerekeningsvatbaar, zegt u. Maar omgekeerd verklaart u zulke dingen nooit op deze manier. Daar is het altijd de hele groep die slecht is. Daar gaat het nooit om het ene individu, die gewoon een zot is, maar wordt er onmiddellijk gegeneraliseerd tot de bevolkingsgroep.'
In dit onderwerp: 'Het zal wel ne Mohammed zijn'. WEERAL een voorbeeld van extreme vooringenomenheid! Hatelijk, zulk achterbaks racisme!
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Hoe snel die moraalridders toch op hun paard zitten is niet te geloven
![]() ![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zolang men niet weet of de oorzaak bij de agressieve reiziger ligt mag men niemand beschuldigen. maar waarom krijg ik de indruk dat u deze zaak net op het forum zet om reactie te krijgen van mensen die een andere oorzakelijke reden van deze spijtige zaak zien. met andere woorden u bent een provocateur ,iemand die uitdaagd! men zal u vlug doorhebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'Reprovocatie': Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. (www.vandale.be) ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Heb ik gezegd dat er geen slechte belgen zijn? Natuurlijk zijn die er en die staan dan ook niet hoog in achting bij hun medeburgers. Dit zijn dan ook meestal dezelfde personen die met drugs bezig zijn. Zulke schepsels moeten dus ook hard aangepakt worden. Het is niet omdat iemand Belg is dat ik hem daarom onvoorwaardelijk als goed aanschouw , hetgeen jij insinueert. Maar hoe verklaar je dat de helft van de gevangenisbevolking allochtoon is ? De genaturaliseerden zijn daar niet bijgerekend denk ik zo.
![]() |
#19 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |