![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Volgens goed ingelichte bronnen
is Al Qaeda straks uitgezongen. Een straf pestvirus maakt hen lazarus. Obama, je bent goed begonnen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Dan is maar tehopen dat het 'pestvirus' niet naar hier komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Men zou toch mogen verwachten voor die mannen dat allah hun zou beschermen tegen zulke ziektes....of misschien is het een beproeving meer ? Nu ja voor zoveel maagden mogen ze wel iets over hebben hé !
edit: oh ja en het is de fout van den Amerikaan ( was ik vergeten ! ) Laatst gewijzigd door DenDane : 20 januari 2009 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() De pest was bacteriëel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach die baardmannen kunnen we missen als de pest
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen ik heb niets tegen fictieve personen ... enkel tegen pestlijders die in grotten terroristische aanslagen beramen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De straf van Allah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had nu geen hygiënemaatregelen verwacht in een grot, maar dit vind ik toch wel schokkend. Ik dacht dat die ziekte uitgeroeid was. Laten we maar niet denken aan de potentie van zo'n pest-uitbraak ... het woord zelfmoordterrorist zou wel eens een heel andere betekenis kunnen krijgen. Zelfs al door terreinverkenning door een besmette terrorist (de ziekte heeft een lange incubatietijd: je weet niet dat je ziek bent maar verspreidt de ziekte rustig verder, wat ze zo virulent maakt), zouden er zo op termijn een pak doden kunnen vallen. Meer dan bedoeld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 januari 2009 om 22:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Een bomgordel is op te sporen maar een …….. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Dat ze maar afzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Volgens deze ook: http://www.afrique-du-nord.com/artic...d_article=1537 Uitgeroeid? "La Peste" van Albert Camus, van wanneer dateert dat? 1947 Dat situeerde hij in Algerije: http://fr.wikipedia.org/wiki/La_Peste Laatst gewijzigd door filosoof : 20 januari 2009 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De laatste uitbraken van de bacterieele builenpest (dat is waar we hier over praten als ik de berichten erover uitpluis) die overgebracht wordt door vlooien vonden in Algerije plaats. Een heel bekende is die in Oran waar Albert Camus een boek over heeft geschreven. De pest staat vooral bekend als een Middeleeuwse ziekte. En dan krijgen haatbaarden die met een Middeleeuws gedachtengoed rondlopen, de pest. Allah Hakbar! Volgens het bericht is er sprake van kamperen in grotten. http://in.news.yahoo.com/139/2009011...-40-al-qa.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Mahalingam : 20 januari 2009 om 22:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez. misschien wordt ons klimaat toch nog gered.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie al een stroom pest-vluchtelingen met het bootje naar europa proberen komen.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |