![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Kim de Gelder dwangmatig gevoed worden | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
29 | 64,44% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
16 | 35,56% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dwangmatige voeding van mensen, die willen hongerstaken tot de dood erop volgt, is een aantasting van de mensenrechten. En moet verboden worden.
In het geval van Kim de Gelder, en van alle moordenaars die, zeker op die manier, willen zelfmoord plegen, ben ik van mening dat men hen moet laten begaan. En ik ben zelfs van mening dat men hun zelfdoding met een zelfmoordpil mag faciliteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, zelfmoord wordt bij mijn weten nog steeds beschouwd als een misdrijf, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Jouw experiment mij empathie toe te schrijven voor seriekindermoordenaars is hierbij overigens duidelijk volledig mislukt, Experiment...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ja? Da's nieuw voor mij. En welke straf staat daar op : levens-lang ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarbovenop is het (in geval van bv De Gelder) ontlopen van straf, en dat moet bij wet vermeden worden
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tjah, terechte opmerking...
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alsof onze belastingcenten een belangrijk argument zijn in deze 'discussie'... Ik vind dat nogal laag bij de grond om in dergelijke gevallen over geld te beginnen.
Mij maakt het niet uit dat het bestrijden, onder controle houden en indien mogelijk behandelen van gevaarlijke gekken geld kost. Als dat goed gebeurt, is dat ook goed besteed geld. Wat die sonde betreft: ik hou mijn mening in beraad. Het is de taak van artsen om mensenlevens te redden, ook als de 'patiënt' dat niet zelf wil en zeker als men van die patiënt kan vermoeden dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. Het lijkt me voor de samenleving ook belangrijk dat hij in ieder geval zijn proces haalt of de procedure die is ingezet. Een voortijdige dood (door zelfmoord of moord zoals u suggereert) maken het verwerkinsproces zwaarder. Overigens is zelfmoord of een poging daartoe niet strafbaar. Informatie verstrekken over mogelijkheden om zelfmoord te plegen zijn evenmin strafbaar. Hulp bieden bij zelfmoord of aanzetten daartoe is dat wel.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 26 januari 2009 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand kan of mag aan de gevolgen van zijn daden ontsnappen, en dat geldt voor alle daden en alle mensen. Vanzelfsprekend moet hij dus gedwongen gevoed worden. Zijn onnoemelijke lafheid is op zich al een reden voor een zware straf.
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet nu eenmaal prioriteiten stellen. We kunnen het beschikbaar geld dus beter gebruiken om de criminaliteit te bestrijden en te voorkomen in plaats van er de criminelen koste wat kost mee in leven te houden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En indien hij binnen een paar jaar, in de gevangenis, zichzelf wil verhangen aan een radiator van 1,5 m hoog, dan doet hij maar. Nu moeten we eerst wat meer weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Het zal alleszins goedkoper dan de Comme Chez Soi van de gevangenis.
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik ben wel voorstander van KDG te voederen zoals de ganzen voor fois gras
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ach, die slappe copy-cat-miet heeft de ballen niet om lang in hongerstaking te gaan wsslyk ze... Hij zal wel terug goesting in stoofvlees/friet krijgen en dan zal ie terug emotioneel worden, "boehoehoe - ik weet niet wat ik doehoehoe - that kind of shit" �* la Vantemsche. Hij mag in een stinkende cel gaan zitten met Dutroux voor mijn part ZONDER faciliteiten en zonder PS3. Maar het liefst zie ik zo'n mensen toch gewoon geëuthanaseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme, wil ons arm wannabeetje niet meer eten. prachtig toch. Binnen 30-35 dagen is dat probleem opgelost dan. Enige kost dan, de crematie. En die mag van mijn part in een vuilzak, recht de huisvuilverbrandingsinstalatie in. Kan ie nog een paat watt grijze stroom toevoegen aan het stroomnet.
Ik vind het gewoon een pathetische loser.
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan er alleen maar medelijden voor voelen eigenlijk.
Gisteren zag ik zijn foto op TV en hij trekt op mijn zoon die wat jonger is. Dat gaat nu in de gevangenis in een cel alleenzitten totdat hij zelfmoord pleegt of van ouderdom sterft, zo'n jong leven weggesmeten. En waarom allemaal? |
![]() |
![]() |