![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Regering van nuttige zaken
Wat hebben wij toch geluk dat onze regering haar prioriteiten weet te stellen: Quasi-moordenaars financieel belonen Zware gangsters en masse vrijlaten en....misbruik op concerttickets aanpakken. Ik ben toch zo gelukkig meneer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat we zo veel ministers hebben en niet tegenstaande dat, dat de enige echt nodige minister nog steeds niet is ingevuld " Minister van hopeloze zaken". Niemand schijnt hier die post te willen vanwege de onnoemelijke zware taak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() We hebben wel een hopeloze minister van nutteloze zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wel, minstens één feit is zonneklaar : België telt véél te véél ministers (zo'n stuk of zestig, staatssecretarissen inbegrepen).
Allen erg nuttig voor de eigen zaken, ongetwijfeld. Wie nu dacht dat ik het standpunt desbetreffend van het B.U.B.-groupuscule deel, zit er grondig naast. Ik ben immers van mening dat België als dusdanig geen enkele (zero, dus) minister nodig heeft, vermits België als staatsvorm niet eens zou bestaan, als het aan mij lag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk dat je aanhaalt wat ze verkeerd doen en niet wat ze goed doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten ze ook eerst iets goed voor doen he, voor dat we dat kunnen aanhalen. Ik weet niet zene; euuu, grote staatshervorming? Splitsing BHV ? Fortiskwestie, schending der machten? enz, zegt U dat soms iets? Om nog maar te zwijgen over de Klucht zijn perikelen of hoe moet ik het noemen. Ziet U ergens iets uitgesproken goeds?
|
![]() |
![]() |