![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bleiter Anjsovis, amper gisteren gedelibereerd voor zijn kindermoord-flater, heeft nu de hoofdvogel afgeschoten.
Hier zal hij niet zo gemakkelijk wegkomen, vermoed ik, omdat er heel wat meer kiezers direkt bij betrokken zijn in gans Vlaanderen. Ansjovis gunt de veldrijderssport geen subsidies. Terwijl die sport heel geliefd is doorheen gans Vlaanderen. Terwijl een aantal hoge pieten van het veldrijden aan het pogen zijn om die sport te laten erkennen als winter-olimpische dissipline. Wat een miskenning van de sport van Vlaming-Jan met de pet. Dat zal hem aangerekend worden in juni !! link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta..._001&ref=front Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Hij moet geld vrij maken voor de AEL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vindt, dat ze hem de volgende keer minister van buitenlandse zaken moeten maken, wie stemt voor?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zoiets zou ik hem doen aftreden: als er nu één sport is waar de Belgen precies uitblinken dan is het veldrijden. Het stimuleert ookrecreatie in natuurgebieden, dus echt visie 0.0, ik zou graag zijn criteria zien hoe hij deze beslissing genomen en gewogen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad... in een sport waarvan 98% van de deelnemers Belgen zijn, blinken de Belgen (meestal) uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30% lijkt mij al iets realistischer...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Veldrijden is te goedkoop he, geen stadia die miljoenen kosten, geen hooligans die door de politie moeten in toom worden gehouden, ..... dus afvoeren en dat geld aan andere dingen geven.
Arm Bertje, hij liep al zo dikwijls met zijn hoofd tegen de muur dat hij er iets aan overgehouden heeft!! Laatst gewijzigd door omaplop : 31 januari 2009 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees ook het ergste voor Anciaux. Je mag de brave Vlaming zoveel koeionneren als je maar wil, hem dom of racist noemen, tegen honderd per uur in zijn zakken zitten en dan nog is hij het vergeten wanneer hij in het kieshokje staat. Als er echter één ding is waar je met je poten van moet afblijven, is het zijn brood en spelen: 'de koers'. Dat zal hij niét vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanaf morgen geen veldrijden meer ! Deze prachtige volkssport heeft och arme geen andere inkomsten dan subsidies ! De overgrote meerderheid van anonieme posters op dit forum zijn het gewoonlijk eens over één ding : "de overheid moet inkrimpen, besparen, minder ambtenaren enz..". De vreugde is inmiddels redelijk klein indien het een minister "uit het verkeerde kamp" is die het besparingsmes in de uitgaven zet.
Wat is er nu verkeerd aan om het karige geld dat beschikbaar is uit te geven op het gebied van "olympische sporten" zoals kleiduifschieten, die niet genieten van een grote populariteit en derhalve weinig sponsoring aantrekken. Laat ons ons erover verheugen dat er populaire sporten zijn die van de "sponsoring" kunnen floreren en op die wijze de karige budgetten kunnen vrij houden voor de minder populaire sporten. Studio 100 & de meeste musicals krijgen ook niets ten gunste van minder commerciële producties. De enige "uitschuiver" ten gunste van commerciële amusamentsproducten op konto van deze minister is de subsidie aan het eurovisiesongfestivalgebeuren, maar daar zal dan wel in de gehele vlaamse regering een consensus bestaan hebben. Misschien moeten we wel de ganse subsidiëring van cultuur en sport afschaffen en dit gewoon aan de politieke partijen overlaten, die worden in wezen al door de gemeenschap gefinanciert en kunnen dan hun eigen verzuilde cultuurbeleid rechtstreeks sponsoren Vlaams Belang voor Veldrijden Spa voor Basketbal. CD&V voor wielrennen LDD voor Judo Open VLD voor Voetbal SLP voor athletiek Of iedereen zijn eigen sportverbond zoals in het Turnen, met als resultaat dat de talenten zuilsgewijs verdeeld geraken en we nergens meer in kunnen uitblinken ?
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, nu zal de Vlaming kwaad worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() en als we nu es massaal moslims zouden proberen aanzetten om te gaan veldrijden, zou de sport dan misschien terug gesubsidieerd kunnen worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar we zullen eens zien naar de reakties, en naar wat ze in zijn (nieuwe) partij denken van zijn kansen dat hier stemmen kwijt gespeeld worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Je hebt het nu over Van Rompuy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer richt je je eigen partij op Schoofzak ? Wel patent nemen op het logo hé, anders staat het misschien wegens niet nakomen van overeenkomst te koop op eBay. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede heb ik al vaak gezegd op dit forum dat ik geen lid ben van de nva maar er wel op stem. Je insinuaties dat ik ldd-gezind zou zijn, snijden dus geen hout.
|
![]() |
![]() |