![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit momenteel te kijken naar "de keien van de Wetstraat". Dit keer met Guido De Padt. Na 8 jaar Verhofstadt heb ik braakneigingen zodra ik iets hoor als VLD of Open-VLD maar deze man leek me eigenlijk vrij redelijk. Nu ik geen tv en krant meer heb wil ik horen van jullie wat jullie denken over die man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() "Jazeker",
als U bij mij komt kan ik U veel over deze charmante man vertellen. Mag het op de sofa ? dit is een volledige zin.
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Guido De Padt, ik herinner me vooral van hem dat hij zei dat hij van zichzelf vond dat hij zich veel onder zijn bevolking (in Geraardsbergen) moet vertonen en dat hij dus veel cafés moet doen en dat het dan wel es gebeurt dat hij na 25 pinten op een avond (!) er wat beschonken bijloopt.
![]()
![]() |
![]() |