![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Wie moet de nieuwe premier van Israël worden? Tzipi Livni van de centrumrechtse Kadima-partij, of Benjamin Netanyahu van de rechtse Likud?
En waarom? Ik stem voor Bejamin Netanyahu omdat hij veel betere mogelijkheden heeft om een coallitie te vormen met Liebermann en de Kadima-partij. Ook vind ik Livni te soft tegenover Hamas en de Palestijnse terreur. Netanyahu dus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
PS: Waarom geen melding van het "geheime politie" achtergrond van de kandidaten in de media (�* la "ex-KGB" Putin)? Livni = Mossad Nethanyahu = Sayeret Matkal Laatst gewijzigd door Bertie : 11 februari 2009 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Is als kiezen tussen de pest en de cholera. Mooie vooruitzichten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de vraag die ik me stel is waarom we geinteresseerd moeten zijn,ja zelfs nog een mening erop moeten nahouden over de de politiek van en in israel ![]() Laatst gewijzigd door globalmedia : 11 februari 2009 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik verkies eigenlijk Livni.
Anderzijds ben ik niet zeker of zij niet een beter minister van buitenlandse zaken is dan premier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het interesseert me eigenlijk niet meer.
Iedereen in die regio verdient eerst eens een goede pets.
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |