![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Asielzoekers die niks verdienen trekken toch terug van belastingen
Lees hier maar eens ![]() ![]() ![]() Niet moeilijk dat ze graag naar hier komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe man heeft gelijk; wie niets aan de fiscus betaald hoort ook niets terug te krijgen.
Langs de andere kant zijn er mensen die werken en echt niet zo veel verdienen die moeten betalen...je kunt beter deze mensen wat minder belasten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Banneling
|
![]() Het is hier dus echt EIGEN VOLK LAATST!
Uit de lezersbrieven Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas nog niet voor onze landgenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat betreft die lezersbriven: er zijn in onze samenleving veel misnoegden en gefrustreerden die voor het minste beginnen te steigeren; nog gezwegen van de beroepsschrijvers, in dienst van een bepaalde partij, je weet wel welke ik bedoel. het is beter om na te gaan wat er juist aan de hand is, in plaats van met misplaatste verontwaardigde reacties af te komen. Het is inderdaad raar dat men belastingen terugtrekt als me geen inkomsten heeft, maar langs de andere kant weten we het fijne niet van de zaak en kunnen daarom niet zomaar oordelen. Die OCMW-voorzitter is zowiezo over te scheef gegaan en zou moeten geschorst worden wegens het schenden van het beroepsgeheim.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 5 maart 2009 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() waarom niet ? Heb je het nagevraagd bij de belastingen ? Nee ? Oorcdeel dan niet zo snel. ga op onderzoek vooraleer je van alles beweert.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ah, ik zie dat onze Nick al geband is: terecht.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Waarom terecht? Wat heeft deze poster dan misdaan of verkeerd geschreven? Of behoor je ook tot dat volkje dat geen enkele kritiek verdraagt. Alles wat niet binnen jouw ideologie past, verbannen is wel heel erg eng denkend
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() herlees wat de gebande allemaal neerschrijft. Doe het.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nee
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Herlees mijn handtekening om mijn visie te zien. Ik vind dat iedereen op dezelfde wijze moet behandeld worden, of men nu allochtoon of autochtoon is. Dit is het vrechil met jouw visie denk ik: jij wenst dat allochtoon anders behandeld worden. Dus: allochtoon kunnen wel degelijk iets verkeerd doen. Ze moeten hoervoor gestraft worden zoals de wet voorziet, niet minder en niet strenger, gewoon wat de wet voorschrijft. Is dit duidelijk ? En sinds wanneer is het vrekeerd om voor gelijke behandeling en toepassing van de wet op te komen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Op het driehoekje gedrukt? Mission accomplished?
Misschien moet ik u er eens inluizen voor je meerdere beschuldigingen van KKK-sympathieen aan mijn adres. Maar wees gerust, ik heb nooit, en zal nooit op dat driehoekje drukken. Laatst gewijzigd door longhorn : 10 maart 2009 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien een inkomen nul is en men krijgt in dat geval 740 euro's per kind, denk ik dat dit een minimale rechtvaardigheid is voor iedereen. wie zou er een kind in leven kunnen houden met 740 euro's per jaar ?
Ansderzijds zou ik als belastingsambtenaar toch wel een paar vraagtekens zetten achter deze inkomsten van 0 euro ... een bedelaar langs een drukke winkelstraat vangt normaal gesproken al een bedrag van enkele honderden euro per maand & normaal krijgt men als "kandidaat-asielzoeker" gratis kost en inwoon (ook op zich niet schitterend, maar toch een inkomen)... Dat diegenen die zich druk maken in die 740 euro's zich gerust in de plaats van die arme mensen stellen, hun inkomens opgeven en eens probeen om met kinderen met die 740 eurootjes rond te komen ! succes !
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() excuses aanvaard
![]() |
![]() |