![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zoiets sla ik achterover. Hij "riskeert" 15 jaar. Als ik het artikel goed lees heeft hij twee levens kapot gemaakt. Als ik me nog maar focus op 1 geval dan kan je toch niet stellen dat een meisje dat sinds haar zesde jaar werd misbruikt en op haar negende door een ongelukje een tweeling gaat krijgen en een abortie moet ondergaan, nog normaal door het leven kan gaan. Dat kind is gebrandmerkt voor het leven. In haar eigen beleving en de manier waarop de mensen naar haar kijken. En dan heb ik het nog niet over die gehandicapte zus. Maar hij "riskeert" 15 jaar. Man toch... zo iemand laat je niet vrij. Zo een schoft laat je niet vrij. Maar het is maar wat hij "riskeert", eh... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik riskeer ook vijftien jaar gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zijn abortussen verboden in Brazilie?
Kan iemand dat land eens platbombarderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |