Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte

Discussietools
Oud 10 april 2004, 18:53   #1
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Waarom vereenzelvigen Marokkanen, die meestal Berbers (Riffijnen) zijn, zich met de Palestijnen? Werden zij zelf niet onderdrukt door de Arabieren?

Dat Jahjah, een Libanees met een vader bij de Baathpartij, bepaalde standpunten inneemt, daar sta ik niet van te kijken. Maar jullie?

Voor diegenen die niet weten waar de Baathpartij voor staat.

Mischal Aflak is de grondlegger van de Baathpartij die werd opgericht in 1943, naar het voorbeeld van de NSDAP in Syrië.

„Wir waren Rassisten, wir bewunderten den Nationalsozialismus, lasen seine Bücher und die Quellen seiner Ideen, insbesondere Nietzsche [...] Wir dachten als Erste daran, ,Mein Kampf’ zu übersetzen. Wer in dieser Zeit in Damaskus lebte, kann die Neigung des arabischen Volkes zum Nazismus verstehen, denn er war die Macht, die Vorkämpfer der arabischen Sache sein konnte.“ – Sami al Dschundi, Mitbegründer der Ba’th-Partei (in: „Die Welt“, 14.06.2002)

Het is misschien niet onbelangrijk om te weten dat de vader van Jahjah een vooraanstaand lid van de Baathpartij is in Libanon. Wie zich daar nu Libanees noemt, is dat niet noodzakelijk, aangezien Syrië al jaren Libanon bezet houdt, en de oorspronkelijke christelijke Libanezen tweederangsburgers zijn geworden in eigen land.
Vicky is offline  
Oud 10 april 2004, 18:55   #2
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Nog eentje...

http://www.fdj.de/infoportal/dbz/IV_1945_1954.html

„Mein lieber Hitler! Ich gratuliere Ihnen vom Grunde meines Herzens. Auch wenn es so aussieht, als seien Sie geschlagen, in Wirklichkeit sind Sie der Sieger. [...] Deutschland wird wiedergeboren werden trotz der westlichen und östlichen Mächte. Es wird keinen Frieden geben, bis Deutschland wieder das wird, was es war.“ – Anwar as Sadat, späterer Präsident von Ägypten, 18. Sep. 1953 (in: „Al Musawar, 18.09.1953)
Vicky is offline  
Oud 10 april 2004, 21:51   #3
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Nog eentje...
Hier ook:
The Mufti's Diary on His Meeting with Hitler
te vinden oa op:
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/nazis.html

en zo zijn er honderden op het net... en heb ook het boek dat dit bevestigd.
De 3-4 vergaderingen vonden plaats voor dat Hitler besloor de Joden uit te moorden in Wannsee, ook om dat de Mufti gezegd dat dat hij ze niet in "zijn" land wou hebben.

Als volgeling van de Mufti wil Azzuz de joden verder bestrijden, zowel in Antwerpen als in Israel. Hij had toch ook gezegd dat hij dat "volk niet erkend en dat het niet bestaat".

Daarenboven werd op zijn site tot de genocide opgeroepen door de moderator van de site. Dit is te zien op:
http://www.indymedia.be/news/2003/10/74278.php

Is Azzuz nu veranderd van gedacht? Of wil hij verder de Joden doen uitroeien zoals op zijn site stond
dagallemaal is offline  
Oud 10 april 2004, 22:08   #4
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Ik ben benieuwd hoe de reactie zou zijn moesten wij zeggen : de moslims moeten van onze grond , eraf of erin....
Oud 10 april 2004, 22:20   #5
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Ik ben benieuwd hoe de reactie zou zijn moesten wij zeggen : de moslims moeten van onze grond , eraf of erin....
Kun je die screen capture ook bewaren aub. de persoon die het eerst genomen heeft, heeft blijkbaar geen site en het riskeert dus verloren te gaan.

Misschien moet het VB eens een klacht hierover neerleggen bij de ex-leman stichting.
dagallemaal is offline  
Oud 10 april 2004, 22:31   #6
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom vereenzelvigen Marokkanen, die meestal Berbers (Riffijnen) zijn, zich met de Palestijnen? Werden zij zelf niet onderdrukt door de Arabieren?
Dat is allemaal van geen tel meer, men heeft een gemeenschappelijke vijand gevonden in de staat Israël en joden in het algemeen en niet te vergeten, het vrije westen.
Oud 10 april 2004, 23:29   #7
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
zij werden niet alleen onderdrukt door de Arabieren, in Marrokko en Tunesië hebben ook massale lynchpartijen tegen joden plaatsgevonden onmiddellijk na de oprichting van de staat Israel, joden die geen bal te maken hadden met wat er aan de andere kant van de Middellandse zee gebeurde. Kan de heer Azzuz ons bovendien aub eens uitleggen wat Marrokaanse jongens van 14 jaar uit Antwerpen te maken hebben met het MO-conflict. Waarom vindt de AEL het normaal om deze kinderen al van jongsafaan het anti-semitisme er met de paplepel in te gieten?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 13 april 2004, 13:22   #8
Ahmed Azzuz
Vreemdeling

Standaard

beste,
wat u doet met uw vraag is wat heel wat onderdrukkende en dictatoriale regimes doen om de mensen te verdelen,
ikzelf ben arabisch sprekend en mijn roots liggen in de rif en mijn affiniteit met de gehele arabische wereld (van irak tot marokko) is van essentieel belang. ook berbers of beter imazighen zijn mensen die behoren tot de Arabische natie, dat deze worden onderdrukt door het regime van de arabische leiders is een feit. doch is het belangrijk om te weten dat bijna alle inwoners van de arabische landen hun leiders nog hun regimes erkennen of ooit democratisch hebben kunnen kiezen.
deze dictatoriale regimes worden gesteund door heel wat landen in het westen en vooral door zionisten die er baat bij hebben dat de situatie onveranderd blijft. als je je echt zorgen maakt over de imazighen die onderdrukt worden, steun ons in het ontmaskeren van diegenen die de oorzaak van het probleem zijn.
Ahmed Azzuz is offline  
Oud 13 april 2004, 13:27   #9
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Hihihi... jij gelooft echt wel in die onzin over ZOG-complotten enzo he? Grappig....
De Knut is offline  
Oud 13 april 2004, 21:50   #10
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

hij gebruikt alvast het magische woord: "regime's"

aan uw eigen ken je een ander, zeker ?
den broeder is offline  
Oud 13 april 2004, 23:47   #11
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
beste,
wat u doet met uw vraag is wat heel wat onderdrukkende en dictatoriale regimes doen om de mensen te verdelen,
ikzelf ben arabisch sprekend en mijn roots liggen in de rif en mijn affiniteit met de gehele arabische wereld (van irak tot marokko) is van essentieel belang. ook berbers of beter imazighen zijn mensen die behoren tot de Arabische natie, dat deze worden onderdrukt door het regime van de arabische leiders is een feit. doch is het belangrijk om te weten dat bijna alle inwoners van de arabische landen hun leiders nog hun regimes erkennen of ooit democratisch hebben kunnen kiezen.
deze dictatoriale regimes worden gesteund door heel wat landen in het westen en vooral door zionisten die er baat bij hebben dat de situatie onveranderd blijft. als je je echt zorgen maakt over de imazighen die onderdrukt worden, steun ons in het ontmaskeren van diegenen die de oorzaak van het probleem zijn.
???

Wat is die obsessie met zionisten in godsnaam???
En dat voor een Belgische (democratische) partij???
Wat heeft Israel in godsnaam te maken met uw belangen, en die van de jonge schoffies die u hier ophitst, heer A-zuz?
PollyCorrect is offline  
Oud 14 april 2004, 06:53   #12
cyrus_v2000
Burger

Standaard

Zullen wij als 'Westerlingen' - die affiniteit voelen voor de Amerikanen - nu ook in Borgerhout auto's, vitrines, ... gaan afbreken van allochtonen omdat er een Amerikaan in brand gestoken wordt in Irak?

Als je dan toch wil helpen ga dan misschien in Israel alles op z'n kop zetten? Wij hebben helemaal NIETS te maken met de oorlog tussen deze landen. Eigendommen van Vlamingen afbreken draagt dan ook niet bij tot de situatie.

Maar ik kan niet helpen de indruk te krijgen dat het jullie alleen maar te doen is om 'rel te schoppen'.

cyrus_v2000 is offline  
Oud 14 april 2004, 12:40   #13
chiquillo
Partijlid

chiquillo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Wat heeft Israel in godsnaam te maken met uw belangen, en die van de jonge schoffies die u hier ophitst, heer A-zuz?
u komt toch ook op voor Tibet. Ook een bezet land als ik me niet vergis
Oud 15 april 2004, 10:41   #14
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
beste,
Jij beweert dat ik die vraag stel om verdeeldheid te zaaien? Nee, mijn beste, die vraag werd gesteld tijdens een debat in de Seefhoek en dan nog wel door uw landgenoten. Mensen die evenmin begrijpen dat Jahjah hier zomaar haat mag komen zaaien. Mensen die niet begrijpen dat Jahjah hier de sharia wil invoeren.
Ik ken een paar hele fijne en nette mensen uit de Marokkaanse gemeenschap, maar die zijn bang voor jullie. Is dat de politiek die jullie willen gaan voeren?
Een regime gebaseerd op angst?
Dat jij je verbonden voelt met Arabieren die je eigen volk hebben, en nog onderdrukken, moet je zelf maar weten. Maar stop die onzin over de ZOG en de zionisten. Want als het op verbondenheid aankomt, voel ik mij meer verbonden met hen, dan met jullie.
Ik heb gehoord dat je uit een respectabele familie komt, en dat je vroeger een voorbeeld was voor de jeugd...wat is er met jou gebeurd???

Voor het overige heb je geen antwoord gegeven op mijn vraag over de Ba'athpartij, een partij die werd opgericht met de NSDAP als voorbeeld.
Vicky is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be