![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Waarom vereenzelvigen Marokkanen, die meestal Berbers (Riffijnen) zijn, zich met de Palestijnen? Werden zij zelf niet onderdrukt door de Arabieren?
Dat Jahjah, een Libanees met een vader bij de Baathpartij, bepaalde standpunten inneemt, daar sta ik niet van te kijken. Maar jullie? Voor diegenen die niet weten waar de Baathpartij voor staat. ![]() Mischal Aflak is de grondlegger van de Baathpartij die werd opgericht in 1943, naar het voorbeeld van de NSDAP in Syrië. „Wir waren Rassisten, wir bewunderten den Nationalsozialismus, lasen seine Bücher und die Quellen seiner Ideen, insbesondere Nietzsche [...] Wir dachten als Erste daran, ,Mein Kampf’ zu übersetzen. Wer in dieser Zeit in Damaskus lebte, kann die Neigung des arabischen Volkes zum Nazismus verstehen, denn er war die Macht, die Vorkämpfer der arabischen Sache sein konnte.“ – Sami al Dschundi, Mitbegründer der Ba’th-Partei (in: „Die Welt“, 14.06.2002) Het is misschien niet onbelangrijk om te weten dat de vader van Jahjah een vooraanstaand lid van de Baathpartij is in Libanon. Wie zich daar nu Libanees noemt, is dat niet noodzakelijk, aangezien Syrië al jaren Libanon bezet houdt, en de oorspronkelijke christelijke Libanezen tweederangsburgers zijn geworden in eigen land.
#2 |
Parlementslid
|
![]() Nog eentje...
http://www.fdj.de/infoportal/dbz/IV_1945_1954.html „Mein lieber Hitler! Ich gratuliere Ihnen vom Grunde meines Herzens. Auch wenn es so aussieht, als seien Sie geschlagen, in Wirklichkeit sind Sie der Sieger. [...] Deutschland wird wiedergeboren werden trotz der westlichen und östlichen Mächte. Es wird keinen Frieden geben, bis Deutschland wieder das wird, was es war.“ – Anwar as Sadat, späterer Präsident von Ägypten, 18. Sep. 1953 (in: „Al Musawar, 18.09.1953)
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
The Mufti's Diary on His Meeting with Hitler te vinden oa op: http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/nazis.html en zo zijn er honderden op het net... en heb ook het boek dat dit bevestigd. De 3-4 vergaderingen vonden plaats voor dat Hitler besloor de Joden uit te moorden in Wannsee, ook om dat de Mufti gezegd dat dat hij ze niet in "zijn" land wou hebben. Als volgeling van de Mufti wil Azzuz de joden verder bestrijden, zowel in Antwerpen als in Israel. Hij had toch ook gezegd dat hij dat "volk niet erkend en dat het niet bestaat". Daarenboven werd op zijn site tot de genocide opgeroepen door de moderator van de site. Dit is te zien op: http://www.indymedia.be/news/2003/10/74278.php Is Azzuz nu veranderd van gedacht? Of wil hij verder de Joden doen uitroeien zoals op zijn site stond |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben benieuwd hoe de reactie zou zijn moesten wij zeggen : de moslims moeten van onze grond , eraf of erin....
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien moet het VB eens een klacht hierover neerleggen bij de ex-leman stichting. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() beste,
wat u doet met uw vraag is wat heel wat onderdrukkende en dictatoriale regimes doen om de mensen te verdelen, ikzelf ben arabisch sprekend en mijn roots liggen in de rif en mijn affiniteit met de gehele arabische wereld (van irak tot marokko) is van essentieel belang. ook berbers of beter imazighen zijn mensen die behoren tot de Arabische natie, dat deze worden onderdrukt door het regime van de arabische leiders is een feit. doch is het belangrijk om te weten dat bijna alle inwoners van de arabische landen hun leiders nog hun regimes erkennen of ooit democratisch hebben kunnen kiezen. deze dictatoriale regimes worden gesteund door heel wat landen in het westen en vooral door zionisten die er baat bij hebben dat de situatie onveranderd blijft. als je je echt zorgen maakt over de imazighen die onderdrukt worden, steun ons in het ontmaskeren van diegenen die de oorzaak van het probleem zijn. |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Hihihi... jij gelooft echt wel in die onzin over ZOG-complotten enzo he? Grappig....
|
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() hij gebruikt alvast het magische woord: "regime's"
aan uw eigen ken je een ander, zeker ? |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat is die obsessie met zionisten in godsnaam??? En dat voor een Belgische (democratische) partij??? Wat heeft Israel in godsnaam te maken met uw belangen, en die van de jonge schoffies die u hier ophitst, heer A-zuz? |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Zullen wij als 'Westerlingen' - die affiniteit voelen voor de Amerikanen - nu ook in Borgerhout auto's, vitrines, ... gaan afbreken van allochtonen omdat er een Amerikaan in brand gestoken wordt in Irak?
Als je dan toch wil helpen ga dan misschien in Israel alles op z'n kop zetten? Wij hebben helemaal NIETS te maken met de oorlog tussen deze landen. Eigendommen van Vlamingen afbreken draagt dan ook niet bij tot de situatie. Maar ik kan niet helpen de indruk te krijgen dat het jullie alleen maar te doen is om 'rel te schoppen'. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ken een paar hele fijne en nette mensen uit de Marokkaanse gemeenschap, maar die zijn bang voor jullie. Is dat de politiek die jullie willen gaan voeren? Een regime gebaseerd op angst? Dat jij je verbonden voelt met Arabieren die je eigen volk hebben, en nog onderdrukken, moet je zelf maar weten. Maar stop die onzin over de ZOG en de zionisten. Want als het op verbondenheid aankomt, voel ik mij meer verbonden met hen, dan met jullie. Ik heb gehoord dat je uit een respectabele familie komt, en dat je vroeger een voorbeeld was voor de jeugd...wat is er met jou gebeurd??? Voor het overige heb je geen antwoord gegeven op mijn vraag over de Ba'athpartij, een partij die werd opgericht met de NSDAP als voorbeeld.