![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Opgedragen aan Descartes Jr.
Hier lig ik pijn te lijden in 't kliniek en toch ben ik helemaal niet ziek. zelfs geen ontsteking van de blindedarm. Alleen een politiekogel in mijn arm. Chance dat het niet in in mijn been is. Zo lag hij te piekeren, onze S. Deniz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Amai, dat is slecht.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sledge Hammer!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deniz groet 's morgens de dingen Dag flik met pistool in de hand doet boem ploem ploem dag kogel in mijn arm dag etter uit de wond dag armpje die eraf moet en dag armpje die er nog aanhangt af en aan van het ammerke-arm goeiendag Daa-ag arm dag lieve arm dag klein armelijn mijn |
|
![]() |
![]() |