Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2009, 20:55   #1
reinaert68
Gouverneur

reinaert68's schermafbeelding

Standaard Vtm stuurt Carry Goossens de laan uit

"De Kampioenen her-verwelkomen Carry "Oscar" Goossens voor 20ste reeks"
Oud 3 maart 2009, 21:30   #3
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Mwah... In de eerste jaren toen hij exclusief bij de VRT zat viel hij soms te pruimen. Ik ben geen VTM-kijker en heb hem daar nooit gezien, maar op z'n leeftijd vind ik het wel zonde voor 'm dat hij via de post een briefje krijgt dat hij na 15 jaar voor VTM ineens zonder centen valt wel sneu voor hem. Maar een arme luis zal het wel niet zijn gezien zijn non-stop werk op zelfstandige basis en met wat heel populaire (doch van betwijfelbaar allooi getuigende) rollen.

Ik meen me te herinneren dat hij ook in het theater vrij actief was. Hij kan dat blijven doen. Ik denk niet dat hij meteen uit de vuilbak moet gaan eten. Cultureel zal ik er geen traan om laten en misschien is hij zelfs beter op het podium dan voor de camera's. En anders heeft de VRT een koopje om Pascalleke hem weer scenariogewijs uit een van zijn oude kousen te toveren.

Ben ik al blij dat ik geen kabel, satelliet of welke vorm dan ook dat ze hebben om me 's avonds kastje te laten kijken heb. Maar goed. Ik denk dat ie wel goed terecht komt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 21:35   #4
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Quelle tristesse !!
Tja... verlies van job is altijd slecht, denk je niet, meneer de vakbonder?

Ik heb geen respect voor zijn talent maar wat een miljoen mensen denken er anders over.

Ik denk en ik hoop dat hij weer op het podium gaat staan in pakweg een musical of een theaterstuk. Zijn tv-optredens waren me zo te min dat ze deel waren van het feit dat ik tv wegsmeet. Misschien kan ie voor studio100 werken. Je ne sais pas.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 3 maart 2009, 21:36   #5
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Mwah... In de eerste jaren toen hij exclusief bij de VRT zat viel hij soms te pruimen. Ik ben geen VTM-kijker en heb hem daar nooit gezien, maar op z'n leeftijd vind ik het wel zonde voor 'm dat hij via de post een briefje krijgt dat hij na 15 jaar voor VTM ineens zonder centen valt wel sneu voor hem. Maar een arme luis zal het wel niet zijn gezien zijn non-stop werk op zelfstandige basis en met wat heel populaire (doch van betwijfelbaar allooi getuigende) rollen.

Ik meen me te herinneren dat hij ook in het theater vrij actief was. Hij kan dat blijven doen. Ik denk niet dat hij meteen uit de vuilbak moet gaan eten. Cultureel zal ik er geen traan om laten en misschien is hij zelfs beter op het podium dan voor de camera's. En anders heeft de VRT een koopje om Pascalleke hem weer scenariogewijs uit een van zijn oude kousen te toveren.

Ben ik al blij dat ik geen kabel, satelliet of welke vorm dan ook dat ze hebben om me 's avonds kastje te laten kijken heb. Maar goed. Ik denk dat ie wel goed terecht komt.
Vijftien jaar bij de VTM zal van hem ver van een sukkelaar hebben gemaakt. Zijn overstap dateert nog van den tijd van "Mike en Guido", en "het geld kon niet op" , want VTM domineerde toen de Vlaamse TV.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 21:39   #6
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja... verlies van job is altijd slecht, denk je niet, meneer de vakbonder?
Met zijn bekendheid, geraakt hij in elke theater aan werk. En zelfs indien niet, dan zal hij nog altijd "geen aarde moeten vreten", na 15 jaar een exclusiviteitscontract bij VTM.

Laatst gewijzigd door Pietje : 3 maart 2009 om 21:39.
Oud 3 maart 2009, 21:41   #7
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Vijftien jaar bij de VTM zal van hem ver van een sukkelaar hebben gemaakt. Zijn overstap dateert nog van den tijd van "Mike en Guido", en "het geld kon niet op" , want VTM domineerde toen de Vlaamse TV.
Had ik toch gezegd?

Ik weet niet goed meer of het uit de tijd van Mike en Guido kwam. Ik dacht dat die beiden al buiten lagen toen men hem daar buiten smeet hoor. De Tweeling-kletskoppen lagen al buiten voor Kampioenen begonnen. Maar ik ga het nu niet opzoeken en je kan gelijk hebben.

En het is mijn taak niet om Carry te steunen. Die zal wel een hoop spaargeld hebben. Ik ben nog meer overtuigd van mijn eigen waarde en het feit dat ik meer zou moeten verdienen per jaar dan hem.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 3 maart 2009, 22:02   #8
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Had ik toch gezegd?

Ik weet niet goed meer of het uit de tijd van Mike en Guido kwam. Ik dacht dat die beiden al buiten lagen toen men hem daar buiten smeet hoor. De Tweeling-kletskoppen lagen al buiten voor Kampioenen begonnen. Maar ik ga het nu niet opzoeken en je kan gelijk hebben.
Daar zit je grondig fout, VTM is gestart in 1989, en de Kampioenen in 1990. En ik denk wel dat Goossens een reeks of vier van de Kampioenen heeft meegedaan. Mike en Guido moeten ergens eind jaren negentig gedegradeerd zijn. Ze zijn dan eerst nog een tijdje als "adviseurs" gebleven alvorens definitief op te stappen

Citaat:
En het is mijn taak niet om Carry te steunen. Die zal wel een hoop spaargeld hebben.
Twijfel maar niet, die vent is "binnen". Kijk, hij is zeker geen "Laurence Olivier" of "John Gielgud", maar zal waarschijnlijk toch wat meer talent hebben dan Jacques Vermeire, die zelf openlijk heeft verklaard "binnen" te zijn door zijn overstap van VRT naar VTM. Vermeire heeft een kast van een villa in Keerbergen (gerust vergekijkbaar met Brasschaat, Ekeren of Schilde), en dat wil toch wel wat zeggen. Goossens heeft trouwens lang meegespeeld in de zeer succesvolle reeks "Lilly & Marleen".

Citaat:
Ik ben nog meer overtuigd van mijn eigen waarde en het feit dat ik meer zou moeten verdienen per jaar dan hem.
Probeer dat aan uw baas wijs te maken
Oud 3 maart 2009, 22:10   #9
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard GeenStijl: EO vindt Arie Boomsma Te Geil

Jammerrr, de grens is bereikt voor het EO-boegbeeld Arie Boomsma. De eerste mannelijke omroeper van Nederland en boegbeeld van de Nederlandse Bond voor Metromannen zit aardig in de peop na een uitglijdertje in de Linda van deze maand. Kijk, dat Arie openlijk de evolutieleer aanhangt daar konden de gristenen nog wel mee leven, doet Andries immers ook. Dat hij een vurig voorstander van het homohuwelijk is zagen ze ook jarenlang door de vingers. Maar dat meneer zich deze maand zo goed als nakend heeft laten fotograferen voor het milfenmagazine, dát gaat de omroep toch echt te ver. Het ranke mannenlijf van Jezus Christus is eigenlijk het enige naakt dat de hemelfiguren wensen te tolereren, al het andere is vies, bah en jakkie. En dus mag Mr. Mooiboy de komende drie maanden lekker tot bezinning komen. Thuis welteverstaan, want bij de EO is hij voorlopig niet meer welkom. Tja. Iedereen heeft die Linda natuurlijk uitgecheckt en weet nu dus hoe Arie er uit ziet onder zijn cowboybroek. En dat kunnen ze daar niet hebben qua verboden vrucht en verleidingen enzo. Het EO pand zou een groot sodom gomorra worden, je ziet het nu al in het land. Arie begrijpt het allemaal best en betreurt de zaak: 'Ik zal deze maanden gebruiken om het vertrouwen van de EO en onze achterban in mij te herstellen." Sterkte Aar.
Update: Naar nu blijkt gaat het om een fotoshoot voor het speciale homonummer van de Linda. Arie!
Ouwe relhetero!

GeenStijl

De EO-vesting in mijn dorp, voorheen de Katholieke Pedagogische Academie.

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 3 maart 2009 om 22:13.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 14:10   #10
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 Bekijk bericht
"De Kampioenen her-verwelkomen Carry "Oscar" Goossens voor 20ste reeks"
Lap, straks start hij ook zijn eigen magazine op, net zoals wannabee Ophra Goedele Liekens

Laatst gewijzigd door nubian : 4 maart 2009 om 14:11.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 16:41   #11
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Kwam net een (halve) Belg tegen alhier.
Tip: meisjes
Wie ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be