Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2009, 14:35   #1
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard Steun MaGnIfICaT

Als steunbetuiging tegen een mogelijke permanente ban voor forumlid MaGnIfIcAt in de nabije toekomst -je weet maar nooit he- heb ik mijn avatar gewijzigd.

Steun MaGnIfICaT, rots in de branding in deze woelige tijden !

Vivat!

Burger, steunt mee dit schone doel!
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 15:17   #2
FDM
Banneling

Standaard

even wat steun geven
EN DAN N ROYALE SHOT ONDER ZN GAT
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 15:20   #3
Paracelsus
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
even wat steun geven
Neem dan een royal als avatar, en betug uw steun.

VIVAT MAGNIFICAT !!!!!

Hou zee MagNiFiCat wij loodsen U wel door de storm !!
Oud 21 maart 2009, 15:21   #4
FDM
Banneling

Standaard

ik geil niet op royal snob
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 15:27   #5
Paracelsus
Minister

Standaard

Uit steun aan een geliefd forumlid in mogelijke moeilijkheden...
Oud 21 maart 2009, 16:34   #6
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Die lijkt inderdaad niet te begrijpen dat ze hier niet gewild is.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 16:54   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

wat heeft Magnietje mispeuterd? (enfin, als je tenminste al iets moet mispeuteren om een ban te krijgen).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 03:56   #8
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Als steunbetuiging tegen een mogelijke permanente ban voor forumlid MaGnIfIcAt in de nabije toekomst -je weet maar nooit he- heb ik mijn avatar gewijzigd.

Steun MaGnIfICaT, rots in de branding in deze woelige tijden !

Vivat!

Burger, steunt mee dit schone doel!

Paracelse, Paracelse, Paracelse toch! Wat doe je nu!?! Je hebt mij ontwaakt uit mijn dodenslaap! Nu heb ik mij net gaan vereenzelvigen met de geur van de forumdood, de kilte en de stilte in mijn grafkelder, ik was in mijn dodenslaap gedommeld, zachtjes in de dure, smaakvolle satijnen van mijn doodskist, en nu gaat gij mij bruut gaan verstoren in mijn bezigheid!
Ik was afgekikt, en jij brengt me in de verleiding!
Plus: je schrijft mijn naam verkeerd!

Maar enfin, de bedoeling was goed, t'is je vergeven.

Maar eigenlijk is je actie niet echt nodig hoor, want MaGNiFiCaT verkeerd niet in nood. Hij was al afwezig sinds 15 februari, dus veel verkeerd kan hij niet gedaan hebben, en conform het forumreglement heeft hij niks gedaan dat hem een permban kan opleveren. Trouwens, hij is niet de persoon die verkeerde dingen doet, hij is de goedheid zelve, al zegt hij het zelf! Nuja, zelfkennis is het begin van alle wijsheid zegt men en inderdaad, MaGNiFiCaT is wijs. Dat moet hij toegeven..

Nu, het was en is helemaal niet de bedoeling voor een comeback te lanceren, MaGNiFiCaT zal niet langer participeren aan forumbezigheden, behalve in de verhalenfragmentenslang. Het verhaal van Clementine is nog niet ten einde.

De verheldering van een oude onopgeloste moord moet nog aan het licht komen; enkele bastaards moeten nog ontdekt en gewettigd worden; en daar bovenal: de magistrale dood en begrafenis van Clementine moet nog plaatsvinden; zij is geboren in 1910, en ze leeft nog altijd. Trouwens: momenteel heeft ze last van een vreselijke nachtmerrie. Ze is nu aan het dromen dat haar dochter aan het bevallen is van een worm! Jawel! Haar dochter heeft ooit een relatie gehad met de zoon van een marginale schoenmaker. Een nietige worm dus. Dit is het meest vreselijke dat een grootouder kan overkomen: grootouder worden van een worm.

Zucht! Bidden jullie allen dat ik de weg vindt naar mijn slaapkamer. En meer nog: dat ik de krachten vind om in mn hemelbed te klauteren....DANKUWEL!!!

Oja, JuBiLaTe, stop met mij te immiteren, amateur, de stijl des MaGNiFiCaTS valt nooit te imiteren, wannabe!!

TIP: daag mij nooit uit op de nacht van zaterdag op zondag!

PS:Vanavond ben ik tot het besef gekomen dat ik mij eens wil verkleden als een queen.
Oud 22 maart 2009, 03:57   #9
MaGNiFiCaT

Standaard

Ik zou een echte femme fatale zijn......
Oud 22 maart 2009, 03:59   #10
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
ik geil niet op royal snob
Had ik jou wat gevraagd?......................................... .....

NEEE
Oud 22 maart 2009, 15:34   #11
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
PS:Vanavond ben ik tot het besef gekomen dat ik mij eens wil verkleden als een queen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 20:49   #12
copulator silvestris
Banneling

Standaard

Citaat:
Queen? wat is het ergste: de snor van freddy mercury of de pruik van flappelola?
copulator silvestris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 21:32   #13
Paracelsus
Minister

Standaard

Citaat:
Paracelse, Paracelse, Paracelse toch! Wat doe je nu!?! Je hebt mij ontwaakt uit mijn dodenslaap! Nu heb ik mij net gaan vereenzelvigen met de geur van de forumdood, de kilte en de stilte in mijn grafkelder, ik was in mijn dodenslaap gedommeld, zachtjes in de dure, smaakvolle satijnen van mijn doodskist, en nu gaat gij mij bruut gaan verstoren in mijn bezigheid!
Ik was afgekikt, en jij brengt me in de verleiding!
Plus: je schrijft mijn naam verkeerd!
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

Citaat:
Maar enfin, de bedoeling was goed, t'is je vergeven.

Citaat:
Maar eigenlijk is je actie niet echt nodig hoor, want MaGNiFiCaT verkeerd niet in nood.
Weet ik, maar voorkomen is beter dan genezen...

Citaat:
Hij was al afwezig sinds 15 februari, dus veel verkeerd kan hij niet gedaan hebben, en conform het forumreglement heeft hij niks gedaan dat hem een permban kan opleveren. Trouwens, hij is niet de persoon die verkeerde dingen doet, hij is de goedheid zelve, al zegt hij het zelf! Nuja, zelfkennis is het begin van alle wijsheid zegt men en inderdaad, MaGNiFiCaT is wijs. Dat moet hij toegeven..

Nu, het was en is helemaal niet de bedoeling voor een comeback te lanceren, MaGNiFiCaT zal niet langer participeren aan forumbezigheden, behalve in de verhalenfragmentenslang. Het verhaal van Clementine is nog niet ten einde.

De verheldering van een oude onopgeloste moord moet nog aan het licht komen; enkele bastaards moeten nog ontdekt en gewettigd worden; en daar bovenal: de magistrale dood en begrafenis van Clementine moet nog plaatsvinden; zij is geboren in 1910, en ze leeft nog altijd. Trouwens: momenteel heeft ze last van een vreselijke nachtmerrie. Ze is nu aan het dromen dat haar dochter aan het bevallen is van een worm! Jawel! Haar dochter heeft ooit een relatie gehad met de zoon van een marginale schoenmaker. Een nietige worm dus. Dit is het meest vreselijke dat een grootouder kan overkomen: grootouder worden van een worm.

Zucht! Bidden jullie allen dat ik de weg vindt naar mijn slaapkamer. En meer nog: dat ik de krachten vind om in mn hemelbed te klauteren....DANKUWEL!!!
Zonder jou bijdragen is het forum zoveel saaier geworden..

Ik heb zelfs serieus overwogen aan de moderatie te vragen om mijn nick te veranderen in "Paracelse".

Citaat:
O ja, JuBiLaTe, stop met mij te immiteren, amateur, de stijl des MaGNiFiCaTS valt nooit te imiteren, wannabe!!

TIP: daag mij nooit uit op de nacht van zaterdag op zondag!
wijn?
wat zijn jouw favoriete flesjes?

Franse wijn, vanzelfsprekend verwacht ik?

Citaat:
Hoewel ik doorgaans vrouwen verkies ; als je een androgyn figuur hebt en zwoele rode lippenstift op doet, zou ik daar graag bij willen zijn....
Oud 22 maart 2009, 22:05   #14
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Ik heb zelfs serieus overwogen aan de moderatie te vragen om mijn nick te veranderen in "Paracelse".
Niet doen want dan heb je misérie met quasi de rest van het forum....

Citaat:

wijn?
wat zijn jouw favoriete flesjes?

Franse wijn, vanzelfsprekend verwacht ik?
Uiteraard Franse wijn, en daar zijn 2 heel belangrijke redenen voor:

-ze is dooragaans véél beter dan deze van de rest van de wereld. Er is ook een veel langere traditie.
-ook deels uit chauvinisme. Of nee toch niet, want het is gewoon zo: wat Frans is, beter is.

Citaat:
Hoewel ik doorgaans vrouwen verkies ; als je een androgyn figuur hebt en zwoele rode lippenstift op doet, zou ik daar graag bij willen zijn....
Kijk, ik heb onlangs een optreden gezien van in dames geklede mannen. En ik moest toegeven dat zij er werkelijk echt goed uitzagen. Ze waren nog vrouwelijker dan de doorsnee vrouw. En ik zou dat ook wel eens willen doen. Op een bepaalde operastuk, met een prachtige lange avondjurk, bont, veren, ringen, halssnoeren.
Ik zou dus een echte dame zijn, geen ordinaire snol. En de naam zou dus niet Davine, of Britta zijn, maar dan wel bijvoorbeeld "Marquise Euphrosine"

Maar daar zal wrsch nooit van komen want ik heb er gewoon de tijd niet voor.
Oud 22 maart 2009, 22:07   #15
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door copulator silvestris Bekijk bericht
Queen? wat is het ergste: de snor van freddy mercury of de pruik van flappelola?
Niets is erger dan die lelijke gruwelijke snor van die gilnicht! Iieeuuwww!! Met wat dat gij afkomt?!!? Alle pruiken zijn beter dan die snor. En wie is flappelola? Nog nooit van gehoord.
Oud 22 maart 2009, 22:09   #16
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Die lijkt inderdaad niet te begrijpen dat ze hier niet gewild is.
Waaraan leidt jij dat dan af? Ik ondervind er niks van. Het zijn hier allemaal brave forumzieltjes. Allé, min of meer toch.....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be