Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2004, 12:21   #1
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Let wel: uit het dagboek van Marie-Rose Morel uit 2003

’s Avonds even gezapt langs Ter Zake, waar onze voorzitter te gast was om zijn mening te geven over de beruchte stemtest. Enfin, ik wist niet dat die stemtest een product was van de fictieafdeling van de VRT. Hadden ze wel wat beter mogen vermelden.

Gelukkig kon iedereen de ballon snel doorprikken en was het duidelijk dat professor W (trouwens zelf politiek geëngageerd - rara waar?) een opstoot van verkiezingskoorts had toen hij zijn test ineen bokste.

Terug Ter Zake, Bert Anciaux zat natuurlijk te stralen op zijn stoeltje en de test door dik en dun te verdedigen. Gezien het niveau van de test zou het me niet verbazen als hij eraan meegewerkt had… Enfin, iedere kritische kijker ergerde zich natuurlijk dood aan de mis-en-scène die ons werd voorgeschoteld. Dat bovenop een weekend paaseieren, is teveel van het goede.

Wanneer het berucht Cordon ter sprake kwam, begon Bert A.zelf lichtelijk hysterisch tegen onze voorzitter te roepen dat “de kandidaat op de tweede plaats van de senaat gezegd had met het Blok te willen praten”. Het duurde enkele seconden vooraleer mijn euro viel dat het over mij ging. Wel grappig om te beseffen dat ik binnen de familie Anciaux dus een gespreksonderwerp ben. Ik zie het al voor mij: Vader A. zit aan tafel en brieft zijn zoon over het debat aan het HIVT. (zie dagboek 1 april) “Die van de N-VA hebben een vrouwmens binnengehaald, een gevaarlijke, want ze wil praten met 1/3 van de Antwerpenaren”. Waarop B.A. dadelijk een kruisje slaagt om de duivel af te weren en mij – hij kent mijn naam niet en heeft mij nog nooit gezien - dadelijk catalogeert als “staatsgevaarlijk”. Al goed dat ik niet naar het Eurovisiesongfestival wou
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 14:24   #2
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Hoe zit dat nu met die professor "W" waarover ze spreekt? Als het Stefaan Walgraeve is, de Spiritisten hebben in alle toonaarden ontkent dat die wat met hen te maken heeft en dat hun ondervoorzitter een andere Walgraeve is.

Wie kan meer duidelijkheid scheppen?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 01:47   #3
Creativo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hoe zit dat nu met die professor "W" waarover ze spreekt? Als het Stefaan Walgraeve is, de Spiritisten hebben in alle toonaarden ontkent dat die wat met hen te maken heeft en dat hun ondervoorzitter een andere Walgraeve is.

Wie kan meer duidelijkheid scheppen?
*zucht*

Prof. dr. Stefaan Walgrave - momenteel gastdocent in Harvard
http://www.ces.fas.harvard.edu/peopl.../Walgrave.html

Mr. Stefan Walgraeve

http://www.belgium.be/eportal/applic...32205#anchor_3 (directeur van de beleidscel minister Bert Anciaux, dus "kabinetchef")
http://www.meerspirit.be/wieiswie.php (ondervoorzitter Spirit)
http://www.truyensadvocaten.be/nl/advocaten.html (advocaat)
Creativo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be