![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het het niet eens meer waard dit soort dingen te rapporteren. Dagelijkse kost in daar-o.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 1) Wat hebben gebeurtenissen in Pakistan met de Belgische of West-Europese samenleving of moslims te maken?
2) Jij kent overduidelijk niets van de situatie in Pakistan en meer bepaald Swat. Lees anders bijvoorbeeld eens de opinie van een Pakistaanse journalist: Swat, Pakistan's lost paradise door Kamran Rehmet. Diegenen die daar de daden van de Taliban veroordelen zijn geen Pakistanen of moslims, zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() En welke straf heeft de schoonvader gekregen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() En moet ik dat nu bemoedigend vinden dat de woordvoerder van de Taliban zijn bedenkingen heeft bij dit gebeuren?
Citaat:
En nog minder als ik het filmpje er van zie. Dat is echt tranentrekkend. Maar niet alle Mohammedanen vinden dit goed. Veel gematigden hoor ik zeggen dat het slaan van de vrouw moet gebeuren met een "miswak" wat dan een soort halal tandenstokertje/twijgje zou zijn. http://www.youtube.com/watch?v=yDpfw...layer_embedded De informatie bij http://www.dailymail.co.uk/news/worl...unishment.html is wat uitgebreider. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij weet Uh-Huh ook niet de volledige complicaties van het vrouw-zijn onder Sharia. En ik denk dat ze ook medemoslima's er helemaal geen plezier mee doet. Zeker niet degenen die omwille van Sharia hierheen zijn gevlucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vieze gewoonten daar in Pakistan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Gebeurd hier ook,t'is te zeggen eigenlijk nog meer.één op vier krijgt slaag van hun liefhebbend ventje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet het allemaal niet zo moeilijk maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de huidige machthebbers hebben gedaan om de goeie vrede te bewaren doet me erg denken aan: ![]() De Pakistani - van welk geloof ook - verdienen beter.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 april 2009 om 09:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed... ook in Afghanistan moeten die gekken uitgeroeid worden. Ik vrees enkel dat je er met gevechtsvliegtuigen niet gaat komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik een bron voor deze bewering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() waarom moet het westen eigenlijk de kastanjes uit het vuur halen.
dat ze ginder zelf hun zaken regelen. Men maakt dan afspraken met die mannen ginder dat ze niet over de lijn mogen komen. Elke keer ze dat wel doenr, krijgen ze een korte strafexpeditie op hun dak, desnoods met reemote control of door een 3de partij te huren met valse dollars idem voor alle andere rogue states. Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 april 2009 om 10:12. |
![]() |
![]() |