![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een must voor onze "HA-motard"
![]() om 00h50 : "Wild Angels" een film van Roger Corman. (met Peter Fonda, Nancy Sinatra...) over de lotgevallen van Hells Angels. Ligt in de lijn van "Easy Rider", maar wel "ruiger". In de programmatie staat "VO", dus originele Engelse versie (met Franse ondertitels) http://www.arte.tv/fr/programmes/242...year=2009.html
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik me niet vergis spelen er een paar van ons in mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat jullie ooit nog vriendjes gaan worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien adopteren we elkaar nog wel eens.
![]() Soit, zijn eerlijkheid over zijn "verleden" kan ik wel appreciëren. En hij is uiteraard niet persoonlijk verantwoordelijk voor de "akkefietjes" die ik ooit met zijn "geestesgenoten" heb meegemaakt.
![]() |
#6 |
|
![]() Ja, maar dan zal ik het zijn die u adopteert, ik zal zeggen dan wanneer je moet gaan slapen.
Ik hoor je het al zeggen, "Hey Pa, het is vannacht een Hells Angel film op TV, mag ik daar naar kijken?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() 't Is toch plezanter als ge ambras maakt zenne.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Wacht he we beginnen juist.
|
![]() |
![]() |