Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 november 2009, 14:58   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be

Citaat:
Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be

--------------------------------------------------------------------------------

Dear Egmond Codfried,

You have received an infraction at Politics.be.

Reason: Flooden
-------
Dit forum dient niet als backup storage voor het complete internet.
-------

This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

Original Post:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=4402014
Omdat ik eerder geen reactie kreeg op mijn protest tegen deze 'infraction' welke twee strafpunten opleverde probeer ik het via dit forum.

De verwijderde stukken tekst zijn twee recensies van mijn hand, in het Engels, van boeken van de Amerikaanse Toni Morrison.

Het betreft geen kopies van ander mans werk, maar twee 'Egmond Codfried' originals. Ik ben een uitgegeven schrijver; toneelstukken van mij zijn opgevoerd en ik wordt in sommige historische werken geciteerd, mijn werk wordt besproken, ik geef lezingen en ontving zelfs een Reisbeurs van het Fonds der Letteren.

Met gods genade spreek ik min of meer vijf talen en schrijf zowel in het Nederlands en Engels.

Ik verzoek de leiding daarom deze vergissing te erkennen en mijn twee recensies terug te plaatsen en de strafpunten weer terug te nemen.
Egmond Codfried is offline  
Oud 4 november 2009, 15:14   #2
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik zou geen slapende honden wakker maken als ik jou was Egmond, en tevreden zijn met mn 'énkel' 2 strafpunten - moest iedereen die je al scheldwoorden en beledigingen naar het hoofd geslingerd hebt, zich persoonlijk aangevallen voelen en op het driehoekje geklikt hebben, was je al 7 X levenslang verbannen.
SDX is offline  
Oud 4 november 2009, 15:38   #3
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Dank aan diegene die eindelijk deed wat moest gedaan worden.
Herr Oberst is offline  
Oud 4 november 2009, 15:52   #4
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik zou geen slapende honden wakker maken als ik jou was Egmond, en tevreden zijn met mn 'énkel' 2 strafpunten - moest iedereen die je al scheldwoorden en beledigingen naar het hoofd geslingerd hebt, zich persoonlijk aangevallen voelen en op het driehoekje geklikt hebben, was je al 7 X levenslang verbannen.
Maar dat is niet gebeurd.
Het verwonderd mij niet dat jij zo redeneert, want dat is de redenatie van mensen die zich neerleggen bij hun tweederangspositie en vinden dat wij allemaal ons hierbij moeten neerleggen, om niet meer slaag te krijgen en voor de lieve vrede.
Oud 4 november 2009, 16:01   #5
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Omdat ik eerder geen reactie kreeg op mijn protest tegen deze 'infraction' welke twee strafpunten opleverde probeer ik het via dit forum.

De verwijderde stukken tekst zijn twee recensies van mijn hand, in het Engels, van boeken van de Amerikaanse Toni Morrison.

Het betreft geen kopies van ander mans werk, maar twee 'Egmond Codfried' originals. Ik ben een uitgegeven schrijver; toneelstukken van mij zijn opgevoerd en ik wordt in sommige historische werken geciteerd, mijn werk wordt besproken, ik geef lezingen en ontving zelfs een Reisbeurs van het Fonds der Letteren.

Met gods genade spreek ik min of meer vijf talen en schrijf zowel in het Nederlands en Engels.

Ik verzoek de leiding daarom deze vergissing te erkennen en mijn twee recensies terug te plaatsen en de strafpunten weer terug te nemen.
Het linken naar eigen materiaal kan moeilijk als flooden beschouwd worden. De kwaliteit van de moderatie gaat achteruit...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 4 november 2009, 16:10   #6
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben een uitgegeven schrijver;
Nee, u geeft noodgedwongen zich zelf uit (dat is iets heel anders dan uitgegeven worden) omdat geen enkele zich zelf respecterende uitgever ook maar iets te maken wil hebben met uw nonsens.
Tashunka is offline  
Oud 4 november 2009, 16:13   #7
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Nee, u geeft noodgedwongen zich zelf uit (dat is iets heel anders dan uitgegeven worden) omdat geen enkele zich zelf respecterende uitgever ook maar iets te maken wil hebben met uw nonsens.
Zichzelf respecterende uitgevers, bestaat dat?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 4 november 2009, 16:50   #8
Another Jack
Banneling

Standaard

Elke uitgeverij heeft blijkbaar zo zijn grenzen...
Another Jack is offline  
Oud 4 november 2009, 17:14   #9
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Zichzelf respecterende uitgevers, bestaat dat?
Je klinkt vaak als een geestelijk gezond mens, en dat doet mij deugd.
Mijn toneelstukken zijn allemaal uitgegeven door de theater uitgeverij te Amsterdam en vormen onderdeel van toneelbundels, te vinden in verschillende bibliotheken als wel bij de uitgever te koop. Mijn grote voorbeeld is verder barones Belle van Zuylen (1740-1805) die al haar boekjes in eigen beheer uitgaf en waarover wij tot vandaag niet uitgesproken raken. Is het niet jammer dat dit forum en het internet niet wordt gebruikt voor zinvol contact, educatie en bevrijding van de onderdrukte mens? Hier sta ik met mijn naam en mijn werken en wordt aangevallen door anonieme mensen die claimen expert in dit en expert in dat te zijn, maar NOOIT iets van hun expertise laten zien. Als je schrijft timmer je immers aan de weg en promoot je je ideeen. Waarom zouden deze grote geleerden dan hier anoniem zitten? Waarom promoten zijn hun werk en persoon niet?

De enige conclusie is dat zij niet zijn wat ze zeggen dat ze zijn.
Oud 4 november 2009, 17:26   #10
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat is niet gebeurd.
Het verwonderd mij niet dat jij zo redeneert, want dat is de redenatie van mensen die zich neerleggen bij hun tweederangspositie en vinden dat wij allemaal ons hierbij moeten neerleggen, om niet meer slaag te krijgen en voor de lieve vrede.
en jij bent de man die op komt voor zijn rechten he?
Jij dappere held
Oud 4 november 2009, 17:30   #11
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk vind ik ook dat je goed wegkomt, want je flooding van de laatste tijd...

My 2 cents
Alboreto is offline  
Oud 4 november 2009, 17:32   #12
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben een uitgegeven schrijver; toneelstukken van mij zijn opgevoerd en ik wordt in sommige historische werken geciteerd, mijn werk wordt besproken, ik geef lezingen en ontving zelfs een Reisbeurs van het Fonds der Letteren.
Nooit van gehoord.

Maar in elk geval: moderatie zij geprezen voor al wat ze doet. Ik val ze alleen aan als zeniets doen (wat hun normale modus is)
eno2 is offline  
Oud 4 november 2009, 17:50   #13
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
en jij bent de man die op komt voor zijn rechten he? Jij dappere held
Je kan het hier zwart op wit lezen.

Misschien zijn er hier mensen die The Colour Purple zagen en hoe het Whoopy Goldberg personage, een mishandelde, verkrachte huissloof, haar stiefzoon adviseerde om zijn vrouw, Oprah Winfrey's Miss Sophie, te slaan: 'Beat her!' Dat zijn sommigen van jullie hier, aangevers, Stillen, Hollandse Stasi's, kinderen van NSB-ers, de volgende 'Wij hebben het niet geweten' generatie.

Jullie Belgen en Hollanders zijn blijkbaar niet ver van jullie historische lijfeigene roots verwijderd. Voor de elite zijn jullie belastingkoeien en kannonenvlees. In Nederland ziet de Staat erop toe dat kinderen van twaalf drugs en alcohol krigen. Jullie likken het gat van jullie overheersers en verdedigen slavenhouders en hun nakomelingen die nog steeds profiteren van slaveninkomsten, en kritiseren anderen die daaraan niet mee willen doen.

Toch worden jullie met sterke hand gestraft voor elke overtreding waarmee de elite royaal wegkomt. Nu pas zijn duizenden Nederlanders, arme sappelende burgers, bestolen van hun DSB spaargeld soms pensioengeld, maar er is blijkbaar niets aan de hand. Gerrit Zalm is nog steeds bestuurder van een bank.

En de moslims hebben het gedaan!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 17:53.
Oud 4 november 2009, 17:53   #14
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Misschien zijn er hier mensen die The Colour Purple zagen en hoe het Whoopy Goldberg personage, een mishandelde, verkrachte huissloof, haar stiefzoon adviseerde om zijn vrouw, Oprah Winfrey's Miss Sophie, te slaan: 'Beat her!' Dat zijn sommigen van jullie hier, aangevers, Stillen, Hollandse Stasi's, kinderen van NSB-ers, de volgende 'Wij hebben het niet geweten' generatie.

Jullie Belgen en Hollanders zijn blijkbaar niet ver van jullie historische lijfeigene roots verwijderd. Voor de elite zijn jullie belastingkoeien en kannonenvlees. In Nederland ziet de Staat erop toe dat kinderen van twaalf drugs en alcohol krigen. Jullie likken het gat van jullie overheersers en verdedigen slavenhouders en hun nakomelingen die nog steeds profiteren van slaveninkomsten, en kritiseren anderen die daaraan niet mee willen doen.

Toch worden jullie met sterke hand gestraft voor elke overtreding waarmee de elite royaal wegkomt. Nu pas zijn duizenden Nederlanders, arme sappelende burgers, bestolen van hun DSB spaargeld soms pensioengeld, maar er is blijkbaar niets aan de hand. Gerrit Zalm is nog steeds bestuurder van een bank.

Ik lik alleen het aarsgat van Rafke.
eno2 is offline  
Oud 4 november 2009, 18:06   #15
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik lik alleen het aarsgat van Rafke.
Bedankt voor het bekendmaken van je slijmerige aanwezigheid op dit forum.
Oud 4 november 2009, 18:35   #16
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We zijn geen slaven die hoeven gered te worden hoor.

Voor de rest: stop met overdramatiseren
Alboreto is offline  
Oud 4 november 2009, 18:41   #17
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedankt voor het bekendmaken van je slijmerige aanwezigheid op dit forum.
Zelfverheerlijking is beter natuurlijk.
eno2 is offline  
Oud 4 november 2009, 18:48   #18
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

racist
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 4 november 2009, 19:04   #19
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
We zijn geen slaven die hoeven gered te worden hoor.Voor de rest: stop met overdramatiseren.
Jullie kunnen alleen maar jezelf redden. Men kan geen mensen helpen die niet geholpen willen worden. Maar waarom spreek je van 'wij.' Ben je een soort woordvoerder van de bino's?
Oud 4 november 2009, 19:06   #20
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Wat een bende gefrustreerden dat hier rondhangt, zeg...
Txiki is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be