![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verwijderde stukken tekst zijn twee recensies van mijn hand, in het Engels, van boeken van de Amerikaanse Toni Morrison. Het betreft geen kopies van ander mans werk, maar twee 'Egmond Codfried' originals. Ik ben een uitgegeven schrijver; toneelstukken van mij zijn opgevoerd en ik wordt in sommige historische werken geciteerd, mijn werk wordt besproken, ik geef lezingen en ontving zelfs een Reisbeurs van het Fonds der Letteren. Met gods genade spreek ik min of meer vijf talen en schrijf zowel in het Nederlands en Engels. Ik verzoek de leiding daarom deze vergissing te erkennen en mijn twee recensies terug te plaatsen en de strafpunten weer terug te nemen. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou geen slapende honden wakker maken als ik jou was Egmond, en tevreden zijn met mn 'énkel' 2 strafpunten - moest iedereen die je al scheldwoorden en beledigingen naar het hoofd geslingerd hebt, zich persoonlijk aangevallen voelen en op het driehoekje geklikt hebben, was je al 7 X levenslang verbannen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dank aan diegene die eindelijk deed wat moest gedaan worden.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verwonderd mij niet dat jij zo redeneert, want dat is de redenatie van mensen die zich neerleggen bij hun tweederangspositie en vinden dat wij allemaal ons hierbij moeten neerleggen, om niet meer slaag te krijgen en voor de lieve vrede. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Elke uitgeverij heeft blijkbaar zo zijn grenzen...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Je klinkt vaak als een geestelijk gezond mens, en dat doet mij deugd.
Mijn toneelstukken zijn allemaal uitgegeven door de theater uitgeverij te Amsterdam en vormen onderdeel van toneelbundels, te vinden in verschillende bibliotheken als wel bij de uitgever te koop. Mijn grote voorbeeld is verder barones Belle van Zuylen (1740-1805) die al haar boekjes in eigen beheer uitgaf en waarover wij tot vandaag niet uitgesproken raken. Is het niet jammer dat dit forum en het internet niet wordt gebruikt voor zinvol contact, educatie en bevrijding van de onderdrukte mens? Hier sta ik met mijn naam en mijn werken en wordt aangevallen door anonieme mensen die claimen expert in dit en expert in dat te zijn, maar NOOIT iets van hun expertise laten zien. Als je schrijft timmer je immers aan de weg en promoot je je ideeen. Waarom zouden deze grote geleerden dan hier anoniem zitten? Waarom promoten zijn hun werk en persoon niet? De enige conclusie is dat zij niet zijn wat ze zeggen dat ze zijn. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij dappere held
![]() |
#11 |
|
![]() Persoonlijk vind ik ook dat je goed wegkomt, want je flooding van de laatste tijd...
My 2 cents |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in elk geval: moderatie zij geprezen voor al wat ze doet. Ik val ze alleen aan als zeniets doen (wat hun normale modus is) |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien zijn er hier mensen die The Colour Purple zagen en hoe het Whoopy Goldberg personage, een mishandelde, verkrachte huissloof, haar stiefzoon adviseerde om zijn vrouw, Oprah Winfrey's Miss Sophie, te slaan: 'Beat her!' Dat zijn sommigen van jullie hier, aangevers, Stillen, Hollandse Stasi's, kinderen van NSB-ers, de volgende 'Wij hebben het niet geweten' generatie. Jullie Belgen en Hollanders zijn blijkbaar niet ver van jullie historische lijfeigene roots verwijderd. Voor de elite zijn jullie belastingkoeien en kannonenvlees. In Nederland ziet de Staat erop toe dat kinderen van twaalf drugs en alcohol krigen. Jullie likken het gat van jullie overheersers en verdedigen slavenhouders en hun nakomelingen die nog steeds profiteren van slaveninkomsten, en kritiseren anderen die daaraan niet mee willen doen. Toch worden jullie met sterke hand gestraft voor elke overtreding waarmee de elite royaal wegkomt. Nu pas zijn duizenden Nederlanders, arme sappelende burgers, bestolen van hun DSB spaargeld soms pensioengeld, maar er is blijkbaar niets aan de hand. Gerrit Zalm is nog steeds bestuurder van een bank. En de moslims hebben het gedaan! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest: stop met overdramatiseren ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Jullie kunnen alleen maar jezelf redden. Men kan geen mensen helpen die niet geholpen willen worden. Maar waarom spreek je van 'wij.' Ben je een soort woordvoerder van de bino's?
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een bende gefrustreerden dat hier rondhangt, zeg...
|
![]() |