![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet voor het een of het ander, maar het Nederlands dat Ahmed Azzuz gebruikt op dit forum is van een beter niveau dan de gemiddelde flamingant of zelfs beroepspoliticus alhier.
(ok, 1 dt-foutje gelezen daarnet). Qua respect voor onze cultuur vind ik dit een mooi gebaar. Akkoord, dit is geen vraag, maar misschien toch een topic waard... |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou dat wijzen op respect voor onze cultuur?
Het is gewoon beleefd, netjes.
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend...
als men ergens als gast is, spreekt ge toch de taal van uw gastheer, niet? En of dat nu beter is dan de gemiddelde Vlaming, kijk: Azzuz zal hier zijn uiterste best doen om een goed imago te kweken, terwijl de rest maar zit d'er op los te tokkelen op dat toetsenbord zoals altijd. *KNIP* Provocatie |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch een gevoelige snaar geraakt bij enkele vlaggenzwaaiers...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik werd ook in een andere taal opgevoed, en studeerde in het buitenland...merk je dat? ![]()
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() PS: lekker belangrijke topic... Een demagoog heeft toch alleen maar de taal om zich overal uit te lullen? |
||
![]() |