![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Freya Vandenbossche 22ste in lijst knapste politica's
![]() De Peruaanse Luciana Leon is verkozen tot knapste politica op een internetpoll van de Spaanse nieuwssite 20 Minutos. Freya Vandenbossche bekleedt momenteel een 22ste plaats. Daarmee doet ze het beter dan de Amerikaanse Sarah Palin. De lezers van de site kunnen op 50 polilieke schoonheden stemmen. Freya Vandenbossche is nog aan het stijgen in de poll, om 8u30 uur deze ochtend stond ze 26ste, een uurtje later al 25ste. Winnares Luciana Leon werd in 2006 verkozen in het parlement als vertegenwoordiger van de hoofdstad Lima. De tweede plaats gaat naar Mercedes Araoz, minister van Buitenlandse Handel en Toerisme in Peru. Derde is de Italiaanse minister van Gelijke Kansen Mara Carfagna, topmodel in een vorig leven. De Oekraïense Yuliya Tymoshenko vinden we terug op een negende plaats. En Sarah Palin strandt voorlopig op de 27ste plek, twee plaatsen lager dus dan Freya Vandenbossche. De oudste politica op de lijst is de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Hillary Clinton. Met haar 61 jaar staat ze 42ste. geef freya hier 5 punten: http://listas.20minutos.es/?do=show&...5&c=1238062653 je hoeft 't niet eens te zijn met haar politieke visie, 't gaat maar om het uiterlijk. ![]() (en dat ze vooral boven sarah palin gerangschikt blijft) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Op *********.org zal ze meer scoren.
Edit: sorry, dat was er wat over. ![]() Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 26 maart 2009 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Freya wel meevallen maar Katleen Van Brempt vind ik toch iets knapper en/of stijlvoller.
Ma kom, om u een plezier te doen krijgt ons freyake wel 5 punten van mij hoor.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeps voor palin gekozen hehe
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jawadde, dan staat er schoner "gerief" tussen dan die straatmadelief. Die Yuri, Tanja of Anna-Maria en ja zelfs Palin om er nog maar enkele op te noemen. Of steekt het nationalisme ook hier wat verborgen zijn kop op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() update:
freya op naar 19de plaats. ![]() palin zakt verder weg in de absolute vergetelheid. bedankt politics.be om zo massaal te stemmen. ![]() (blijven doen hé) kusje van freya. x |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad. Eigen volk eerst he...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen punt krijgt die van mij. Ik heb er vijf gegeven aan
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 26 maart 2009 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() vraag me af hoe uw wijf eruit ziet, wellicht zo'n geplamuurde oppervlakkige snob die voor de centen bij u blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij ons wordt niet gespoten vriend. Diegenen die zich ondergeschikt maken aan drugs zijn bij ons niet welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn vriendin haar inkomsten liggen een stuk hoger dan de mijne dus voor de centen hoeft ze het niet te doen 't zal eerder voor mijn aangename persoonlijkheid zijn. Jij zit nog alleen zeker? Wie een vrouw als "wijf" beschrijft moet daar niet van verschieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() maar goed, ik heb me voorgenomen om me minder vaak te laten verleiden tot lage niveau van de geestelijke onderlaag van de maatschappij die hier doorgaans in de hoedanigheid van rechts-populistisch maagzuur verschijnt.
negativisme, schelden, langs de zijlijn staan en 'boo' roepen... dat is meer hun stijl. ik sta daar boven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |