![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() VN tegen belasteren religie
Ongelooflijk! Citaat:
Mag ik nu die schreeuwerlelijkerds die oproepen tegen democratie nog 'baardapen' noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Geen gunstige evolutie...
![]() |
#3 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Zet god op de pot,
stop de profeet maar in je reet, en dans voor het vrije woord! En als je dan wordt doodgeschoten, heb je van dit gedicht genoten! De ene wordt verdreven, de ander wordt vermoord, hiep hiep hoera het vrije woord! Christenhond en Geitenneuker iedereen doet mee, Jezus en Mohammed op een openbare plee, Nee, ik mag niet vloeken, Mijn excuses, en ik zal, Voor straf me laten pijpen, de door meiden van HALAL. HET VRIJE WOOOOORD, GAAT NOOIT VERLOOOREN, AL VLIEGEN DE KOGELS OM JE OOOOREN, En als zo'n moslim schiet, dan hoop ik dat ie mist, want ik ben een bon vivant, ik ben geen zelfmoordterrorist!!! ... Hans Teeuwen
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nnnnnnnnnnnnnnnnnwwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooooo!
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal me er in ieder geval niet door laten beperken en citeer met graagte mijn goede vriend, idool en de grootste aller atheïsten, Markies Donatien Alphonse François. Mon plus grand chagrin est qu’il n’existe réellement pas de Dieu et de me voir privé, par l�*, du plaisir de l’insulter plus positivement.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 26 maart 2009 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |